کد خبر : 1870091 | 24 بهمن 1401 ساعت 12:57 | 20.1K بازدید | 16 دیدگاه

هشدار جالب کروس: من و لوکیتا هنوز این‌جاییم!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، معتقد است که او و لوکا مودریچ هنوز مهره‌های اصلی خط میانی این تیم هستند.

هشدار جالب کروس: من و لوکیتا هنوز این‌جاییم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با حضور کروس و مودریچ در ترکیب اصلی تیمش موفق شد یک جام قهرمانی دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کند. 
این دو ستاره در دیدار فینال جام جهانی باشگاه‌ها برابر الهلال از ابتدا برای رئال به میدان رفتند و موفق شدند مثل همیشه نمایش خوبی را ارائه و به این تیم برای رسیدن به پیروزی و قهرمانی کمک کنند. 
این در حالی است که در چند ماه اخیر صحبت‌های بسیاری درباره افت این دو بازیکن و احتمال جدایی آنها از رئال در پایان فصل جاری به گوش رسیده است. 

1801278

جذب بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی و همچنین درخشش دنی سبایوس در چند هفته اخیر نیز باعث شده که بسیاری نسبت به ادامه حضور آنها در سانتیاگو برنابئو تردید داشته باشند.
اما به نظر می‌رسد که کروس همچنان از حضور خودش و مودریچ در ترکیب این تیم اطمینان دارد و فعلا رقیبی برای این زوج رویایی در رئال نمی‌بیند. 
این هافبک آلمانی در گفتگو با الچیرینگیتو اظهار داشت: «چه کسی گفته کروس و مودریچ نمی‌توانند با هم بازی کنند؟ من هیچ تردیدی ندارم که ما به خوبی می‌توانیم کنار هم بازی کنیم. وقتی نتوانیم این کار را انجام دهیم مطمئنا شما متوجه خواهید شد. می‌دانیم که بازیکنان دیگری هستند که شایستگی این را دارند که دقایق بیشتری در زمین حاضر باشند اما من و لوکیتا هنوز اینجا هستیم!»

دیدگاه‌ها