کد خبر : 1870848 | 28 بهمن 1401 ساعت 13:58 | 20.3K بازدید | 15 دیدگاه

حمایت کروس از سوپرلیگ: نیازی به یوفا نداریم!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که پروژه سوپرلیگ این بار جواب بدهد.

حمایت کروس از سوپرلیگ: نیازی به یوفا نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، بحث راه‌اندازی رقابت‌های سوپرلیگ بار دیگر مطرح شده و ایده اولیه این طرح این بار شامل حضور 60 تا 80 تیم است. 
در طرحی که سال گذشته جنجال زیادی را به پا کرده بود، بعضی از باشگاه‌های موسس این رقابت حضوری دائمی و تضمینی در هر فصل داشتند اما این بار حضور هیچ باشگاهی در این مسابقات همیشگی نخواهد بود. 
پیش از این بسیاری از فوتبال‌دوستان و بازیکنان با برگزاری این مسابقات مخالفت کرده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که کروس کاملا از برگزاری سوپرلیگ حمایت کرده و حتی صحبت‌های تندی را هم علیه یوفا مطرح کرده است. 
کروس در آخرین نسخه پادکست شخصی‌اش در این باره گفت: «من فکر می‌کنم که ما سوپرلیگ را خواهیم دید و دلایل بسیاری هم برای این موضوع دارم. ایده سوپرلیگ تغییر کرده و شایسته این است که به آن توجه شود. اگر شما با دقت از هر دو زاویه نگاه کنید، خواهید دید که یوفا نتوانسته نیاز هواداران فوتبال را برآورده کند و حالا سوپرلیگ هم تضمینی برای حضور دائمی هیچ تیمی ندارد. 

1802604

این رقابتی کاملا ورزشی است که بر اساس توانایی‌ها و عملکرد هر تیم برگزار خواهد شد و قرار است که مدیریت آن بر عهده باشگاه‌ها باشد، نه یوفا! چون این باشگاه‌ها باور دارند که دیگر نیازی به حضور یوفا نیست. من فکر می‌کنم که این روند درستی است و حداقل شایسته یک فرصت هستند.»
او با اشاره به نقش سوپرلیگ در بازگرداندن اشتیاق و هیجان به فوتبال اضافه کرد: «ما پیش از این درباره از دست رفتن اشتیاق در فوتبال حرف زده بودیم اما حالا باور دارم که سوپرلیگ این فرصت را دارد که این شرایط را تغییر دهد و احساسات را به فوتبال برگرداند. شاید بسیاری بگویند چه کسی می‌خواهد هر هفته رئال مادرید برابر منچسترسیتی را ببیند؟ اما بیایید خودمان را گول نزنیم. آیا شما از دیدن رقابت رافائل نادال و راجر فدرر خسته شدید؟ من که نشدم!»

دیدگاه‌ها