کد خبر : 1870126 | 24 بهمن 1401 ساعت 16:01 | 41.2K بازدید | 23 دیدگاه

فردیناند: هرگز بازیکنی مثل انزو ندیده‌ام

ریو فردیناند معتقد است انزو فرناندز بسیار زودتر از حد تصوراتش توانسته در چلسی و لیگ برتر بدرخشد.

فردیناند: هرگز بازیکنی مثل انزو ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز در انتقالات زمستانی و پس از حرف و حدیث‌های بسیار از بنفیکا با رقم 120 میلیون  یورو راهی چلسی شد تا رهبر خط میانی این تیم باشد. انزو که در تابستان گذشته با 10 میلیون یورو از ریورپلاته به بنفیکا رفته بود و به سرعت نیز توانست خود را با سرخپوشان لیسبونی وفق بدهد، حالا در چلسی نیز زودتر از تصورات درخشیده است. 

1798108

او در تساوی 10 روز پیش برابر فولام اولین بازی خود را برای چلسی انجام داد و از بهترین‌های زمین بود. در تساوی شنبه برابر وستهم نیز انزو پاس تک گل چلسی را به ژوائو داد. انزو در جام جهانی بهترین بازیکن جوان رقابت‌ها انتخاب شد. او 10 بازی ملی دارد که هفت تای آنها در جام جهانی بود.

1796919

ریو فردیناند، از درخشش زودهنگام انزو حیرت‌زده است. کاپیتان سابق منچستریونایتد در مورد انزو گفت: «اعتماد به نفس بالای انزو در زمین شگفت‌آور است و این خصوصیت بارز او محسوب می‌شود. با 22 سال سن در همان اولین بازی برای چلسی درخشید و باید بگویم هرگز بازیکنی جوان مثل او ندیده‌ام که اینقدر زود در لیگ برتر خودش را ثابت کند.»

1798106

فردیناند ادامه داد: «بازی در لیگ برتر دشوار است و کار هر بازیکنی نیست. او گران‌ترین انتقال تاریخ چلسی و لیگ برتر است، اما حتی این هم فشاری روی انزو وارد نکرده و او طوری کار می‌کند انگار در یک بازی معمولی حضور دارد. خیلی‌ها برای درخشش در لیگ برتر نیاز به زمان دارند؛ ولی انزو این‌طور نیست.»

دیدگاه‌ها