کد خبر : 1870377 | 25 بهمن 1401 ساعت 16:20 | 18.9K بازدید | 12 دیدگاه

بهتر از 10 سال قبل هستم

آلبا: راضی نیستم چون کم به من بازی می‌رسد

جوردی آلبا در فصل جاری کمتر از فصول گذشته بازی می کند چون الخاندرو بالده را رقیب بزرگ خود در سمت چپ خط دفاعی می بیند. او از این شرایط چندان راضی نیست.

آلبا: راضی نیستم چون کم به من بازی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، جوردی آلبا سال هاست که برای بارسلونا بازی می کند و حالا یک رقیب جدی را مقابل خود می بیند. الخاندرو بالده به قدری خوب بازی کرده که ژاوی را وادار کرده به او در ترکیب ثابت میدان بدهد و جوردی آلبا نیمکت‌نشین شده است. آلبا با این شرایط کنار آمده و می گوید که هرچند راضی نیست ولی سعی می کند به بازیکنان جوان تیم کمک کند.

1801826

او به موندودپورتیوو گفت:«دوست دارم بیشتر بازی کنم ولی دقایق زیادی به من بازی نمی رسد. همه دوست دارند بیشتر بازی کنند و طبیعی است که راضی نباشم ولی با نقش جدیدم در تیم کنار آمده ام. چه روی نیمکت باشم و چه درون زمین، تلاشم را می کنم تا به بازیکنان جوان کمک کنم و به آنها روحیه بدهم. در تیم، جوانان زیادی داریم که آینده بارسلونا هستند.»

آلبا ادامه داد:«من یازده سال است بازیکن بارسلونا هستم و همیشه در سطح بالایی بازی کرده ام و این اصلا کار ساده ای نیست. معتقدم نسبت به 10 سال پیش بازیکن بهتری هستم و حالا تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان قرار می دهم. وقتی جوان هستید، با چند بازی خوب و تعریف و تمجید، از خود بی خود می شوید. وظیفه من و بازیکنان باتجربه است تا بهترین توصیه ها را برای بازیکنان جوان داشته باشیم و آنها را از آسمان به زمین بیاوریم.»

دیدگاه‌ها