کد خبر : 1870500 | 26 بهمن 1401 ساعت 08:42 | 12.2K بازدید | 10 دیدگاه

نتیجه بازی را یک حادثه تعیین کرد

کونته: شعار میلانی‌ها علیه من طبیعی است

کونته معتقد است که تیمش بازی پایاپایی با میلان انجام داد و برنده کار طی یک حادثه تعیین شد.

کونته: شعار میلانی‌ها علیه من طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با یک گل به میزبان خود میلان واگذار کرد. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام بعد از چند هفته دوری به خاطر عمل جراحی کیسه صفرا، امشب روی نیمکت تیمش حضور داشت. او در پایان بازی و بعد از شکست شاگردانش تأکید کرد که یک حادثه، نتیجه این دیدار نزدیک را تعیین کرد.

کونته تأکید کرد: "این یک بازی پرفشار و نزدیک بود که در شرایط متعادلی برگزار شد. بزرگ‌ترین اشتباه ما دریافت همان یک گلی بود که سرنوشت کار را تعیین کرد و به نظرم می‌توانستیم در آن صحنه عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم. به میلان تبریک می‌گویم چرا که این پیروزی کار آن‌ها را در بازی برگشت راحت‌تر کرد."

سرمربی تاتنهام افزود: "بعد از گل، برای میلان راحت بود که دفاعی‌تر بازی کند. ما به دنبال کم کردن فاصله بین دفاع و حمله بودیم و برای این کار سخت تلاش کردیم. به نظرم نتیجه این بازی کاملاً برابر را یک حادثه تعیین کرد."

1802044

کونته با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی تیمش در بازی برگشت گفت: "همه ما می‌دانیم که تیم صعود کننده بعد از برگزاری دو دیدار رفت و برگشت مشخص می‌شود. بنابراین ما هنوز شانس صعود داریم و فقط یک بازی انجام شده است. هر دو تیم غایبانی داشتند که شرایط را برایشان سخت کرده بود. در بازی برگشت هنوز معلوم نیست که کدام یک از بازیکنان مصدوم ما می‌توانند تیم را همراهی کنند."

او با اشاره به جو سنگین ورزشگاه سن سیرو یادآور شد: "برای هیچ بازیکنی بازی کردن مقابل 80 هزار هوادار با آن همه سر و صدا آسان نیست. آن‌ها با تشویق‌های خود بازی را تحت تأثیر قرار داده بودند، اما بچه های ما توانستند در این شرایط، عملکرد خوبی از خود نشان دهند و من از آن‌ها راضی هستم."

کونته که به عنوان سرمربی سابق یوونتوس و اینتر به ورزشگاه سن سیرو برگشته بود، با شعارهایی نه چندان دلچسب مورد لطف هواداران میزبان قرار گرفت. او در خصوص این استقبال گفت: "این بخشی از مسابقه است و نمی‌توان انکارش کرد. به نظرم باید آن را یک کری نه اینکه توهین بنامیم. من هیچ گاه سرمربی میلان نبودم و در یووه و اینتر مقابل این تیم قرار گرفته‌ام، پس این شعارها اجتناب ناپذیر است."

دیدگاه‌ها