کد خبر : 1870544 | 26 بهمن 1401 ساعت 12:10 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

آرزوی دورتموند، تمدید بلند مدت قرارداد جود بلینگام

مدیر ورزشی دورتموند ابراز امیدواری کرد که بلینگام برای مدت زمان طولانی در این تیم بماند.

آرزوی دورتموند، تمدید بلند مدت قرارداد جود بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند امیدوار است که جود بلینگام قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند، اما کل تایید کرد که این ممکن است تنها یک "آرزو" از سوی او باشد.

انتظار می رود بلینگام 19 ساله در آینده ای نزدیک دورتموند را ترک کند، به خصوص که نام او با باشگاه‌هایی مانند لیورپول، رئال مادرید، منچسترسیتی گره خورده است.

قرارداد این هافبک انگلیسی با دورتموند در سال 2025 به پایان می‌رسد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال فروش او در دوره نقل و انتقالات بعدی وجود دارد تا به باشگاهش اجازه دهد درآمد مالی زیادی کسب کند.

با این حال سباستین کل امید خود را برای حفظ طولانی مدت این ستاره آینده دار انگلیسی از دست نداد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تحولاتی در مورد آینده بلینگام وجود دارد، به روزنامه "روهر ناچریشتن" گفت: تحولات جدیدی در این خصوص رخ نداده است، ما باید برای مدت طولانی تری صبور باشیم.

وی افزود: اما البته ما سعی می‌کنیم تا جایی که ممکن است جود بلینگام را در دورتموند نگه داریم، زیرا او بازیکن شگفت انگیز و مهمی است. او در این فصل دوباره نشان داد که این باشگاه را به خوبی می‌شناسد و آن را به تیم بهتری تبدیل می کند.

وی تاکید کرد: همچنین من علاقه داشتم تا که ارلینگ هالند یا جیدون سانچو در دورتموند باقی بمانند، زیرا شما می‌توانید این موضوع تصور کنید که اگر ما می توانستیم این سه نفر را در یک تیم نگه داریم، چه موقعیت‌هایی پیش می آمد.

سباستین کل همچنین اظهار داشت: اتفاقات نقل و انتقالاتی بر اساس مکانیزم بازار در حال توسعه هستند، بنابراین البته من افکار و خواسته‌های خود را دارم. نمی‌توانم بگویم که در نهایت این اتفاق می‌افتد.

او در پایان گفت: ما همیشه سعی می کنیم همه چیز را انجام دهیم تا بازیکنانی با این کیفیت را در باشگاه نگه داریم زیرا جاه طلب هستیم و می‌خواهیم عناوین زیادی کسب کنیم، بنابراین فقط به بازیکنان خوب نیاز نداریم، بلکه به بازیکنان شگفت انگیز نیاز داریم.

دیدگاه‌ها