کد خبر : 1870604 | 26 بهمن 1401 ساعت 16:24 | 29.9K بازدید | 12 دیدگاه

این بازیکن مانع حضور یزدانی در ترکیب (عکس)

نیلسون جونیور به نظر می‌رسد به این سادگی‌ها دست از جایگاهی که به سختی نصیبش شده، نمی‌کشد.

این بازیکن مانع حضور یزدانی در ترکیب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه مورایس در فاصله تعطیلات لیگ برتر به دلیل جام جهانی و در آستانه شروع دوباره مسابقات درباره محمد دانشگر نشان داد که کیفیت مدافع سابق استقلال به شدت سرمربی پرتغالی سپاهان را به وجود آورده تا مشخص شود قرار نیست بازیکن شماره 58 سپاهان به جز در روزهای مصدومیت و محرومیت از ترکیب اصلی خارج شود.

ماجرا برای نیلسون هم تقریبا به همین شکل پیش رفت. در واقع تا هفته دوازدهم که سپاهان پس از شروع دوباره رقابت‌ها پس از جام جهانی در انزلی مقابل سپاهان متوقف شد، نیلسون و دانشگر یکی از آنها برای قرار گرفتن در کنار رناتو داسیلویرا انتخاب می‌شد. از هفته سیزدهم اما شرایط تغییر کرد و جونیور با نیمکت نشین کردن رناتو زوج دانشگر در قلب خط دفاعی سپاهان شد.

1802177

در پنجره زمستانی جدایی همزمان رناتو و نژادمهدی شرایط نگران‌کننده‌ای پیرامون قلب خط دفاعی سپاهان ایجاد کرد، اما با جذب سیاوش یزدانی و عملکردی که این مدافع در روز محرومیت محمد دانشگر مقابل فولاد در اهواز داشت، این نگرانی برطرف شد تا یک چالش جدید برای انتخاب ترکیب اصلی برای مورایس و دستیارانش ایجاد شود.

در مصاف با ذوب آهن یکی از تصمیمات جالب توجه مورایس نیمکت نشین کردن یزدانی و استفاده از زوج نیلسون و دانشگر در قلب خط دفاعی بود تا مشخص شود، خرید جدید سپاهانی‌ها همچنان از نظر کادر فنی پرتغالی سپاهان برای تطابق با شرایط نیاز به زمان دارد و باید دید چه زمانی می‌تواند با کنار زدن نام دانشگر یا جونیور در زمان محروم یا مصدوم نبودن این دو مدافع به ترکیب اصلی برسد.

1802180

عکس‌ها یاسر جمالی

دیدگاه‌ها