کد خبر : 1870626 | 26 بهمن 1401 ساعت 18:49 | 36.9K بازدید | 7 دیدگاه

آمار شگفت‌انگیز افسانه،

رونمایی از خانم گل جدید فوتبال زنان (عکس)

افسانه چتر نور، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.

رونمایی از خانم گل جدید فوتبال زنان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالی امروز هفته هفدهم فوتبال زنان با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که پیش از این، قهرمانی خاتون بم در این مسابقات مسجل شده بود و رقابت برای کسب عنوان خانم گلی مسابقات بین دو مهاجم گلزن تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم ادامه داشت. قنبری و چتر نور تا پایان هفته شانزدهم به ترتیب با 21 و 20 گل در جایگاه اول و دوم جدول گلزنان قرار داشتند و رقابت این دو مهاجم برای رسیدن به گل‌های بیشتر در هفته هفدهم تماشایی بود.

پیش از دیدارهای امروز، درحالی که دو هفته تا پایان مسابقات این فصل از لیگ زنان باقی‌مانده بود، به دلیل حذف کیان نیشابور از جدول مسابقات فوتبال زنان، بازی هفته آینده این تیم با خاتون لغو شد و به همین دلیل؛ زهرا قنبری، مهاجم 30 ساله خاتونی‌ها فقط در دیدار امروز فرصت به ثمر رساندن‌ گل‌های بیشتر را داشت. از سوی دیگر اما چتر نور به جز دیدار امروز، در هفته هجدهم مسابقات نیز این فرصت را خواهد داشت که تعداد گل‌های این فصلش را بهبود ببخشد.

در پایان دیدارهای امروز؛ زهرا قنبری موفق به گلزنی در برابر ایساتیس کران فارس نشد که البته این موضوع به زمین بی‌کیفیت شیراز هم چندان بی‌ربط نبود، اما از سوی دیگر افسانه چتر نور با به ثمر رساندن چهار گل در دقایق، 18، 31، 69 و 75، در برتری پنج گله تیمش در برابر حریف شیرازی نقش موثری داشت و در پایان این هفته از مسابقات 24 گله شد تا با توجه به اینکه مسابقات برای خاتون بم در این هفته به پایان رسیده است، کسب عنوان خانم گلی توسط افسانه چتر نور برای دومین بار در تاریخ فوتبال زنان قطعی گردد.

1802291

دیدگاه‌ها