کد خبر : 1870761 | 27 بهمن 1401 ساعت 19:06 | 15.6K بازدید | 13 دیدگاه

حمید مطهری و نساجی، به روزهای خوب بر می‌گردیم

به دنبال شکست دو بر یک تیم نساجی در برابر مس کرمان حمید مطهری در کنفرانس خبری بعد از بازی از سمت خود استعفاء کرد.

حمید مطهری و نساجی، به روزهای خوب بر می‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی ابتدا با گل فرزاد زامهران پیش افتاد اما در ادامه گل های عارف رستمی و امین قاسمی نژاد موجب شد که مس کرمان برنده این بازی لقب بگیرد و به سه امتیاز بازی دست یابد. مخالفت باشگاه نساجی با استعفای حمید مطهری اتفاق محتملی بود، به این خاطر که نساجی با وجود از دست دادن سه امتیاز این بازی 10 امتیاز از منطقه خطر فاصله دارد و شرایط امتیازی اش به گونه ای است که می تواند با جبران امتیازات از دست رفته در هفته های آتی دوباره به نیمه بالای جدول برود.

بعد از مخالفت جدی باشگاه نساجی با استعفای حمید مطهری بازیکنان تیم نساجی هم در اقدامی مشترک استوری در جهت حمایت از حمید مطهری منتشر کردند و این بدین معنی است که دوست دارند، با این مربی جوان به کار ادامه دهند. حمید مطهری دوست داشت، روند رو به جلو را با تیم نساجی ادامه دهد و یکی از تیم های نیمه بالای جدول باشد اما چند شکست در هفته های اخیر موجب شد به نیمه  پایین جدول بیاید و به همین بهانه استعفاء داد، در حالی که 10 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است و نساجی می تواند با تکرار نتایج خوبی که در دور رفت گرفته، بار دیگر به تیم های نیمه بالای جدول ملحق شود. نساجی حمید مطهری در حال حاضر تنها یک پله با بهترین تیم نساجی در لیگ برتر فاصله دارد  و جبران این فاصله در حالی که 10 هفته به پایان بازی ها باقی مانده، امکان پذیر است. از همه مهمتر در سال های اخیر به دفعات حمایت باشگاه از سرمربی نتیجه مثبتی به دنبال داشته است. به طور مثال در هفته های گذشته بعد از اینکه استقلال 8 امتیاز از صدر جدول عقب افتاد، علی فتح الله زاده و همه اعضای هیات مدیره به طور جدی از سرمربی تیم حمایت کردند تا جایی که استقلال به یک تیم متفاوت تبدیل شد و بعد از دو شکست در برابر تراکتور و سپاهان 4 بازی را پشت سر هم با پیروزی پشت سر گذاشت و دوباره یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آید.

ادامه حضور در نساجی یک چالش جدی برای حمید مطهری به منظور عبور از روزهای بد است و اگر از این گذرگاه به سلامت عبور کند یک تجربه خوب در ابتدای راه سرمربیگری به دست خواهد آورد. آنچه که مسلم است ایستادن و عبور از این روزها به سود حمید مطهری است تا استعفاء و محول کردن هدایت تیم به یک مربی دیگر. این تیم در هفته هایی از فصل جاری نشان داد، قابلیت نمایش خوب در برابر تیم های بزرگ و حتی کسب نتیجه را دارد و این هنر حمید مطهری است که نساجی را به همان روزهای خوب گذشته برگرداند و به نوعی استعفاء و رفتن شانه خالی کردن از تجربه روزهای سخت در مربیگری است.

نساجی و حمید مطهری از فردا دوباره استارت می زنند تا برای بازی با آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده شوند.

دیدگاه‌ها