کد خبر : 1870911 | 28 بهمن 1401 ساعت 19:45 | 29.1K بازدید | 15 دیدگاه

اطلاعیه بارسا: پدری در بدترین زمان ممکن مصدوم شد

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ستاره جوانش پدری از ناحیه همسترینگ مصدوم بوده و این مصدومیت در بدترین زمان ممکن برای بارسا اتفاق افتاده است.

اطلاعیه بارسا: پدری در بدترین زمان ممکن مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب بارسلونا با منچستریونایتد که در لیگ اروپا برگزار شد پدری، ستاره جوان کاتالان‌ها، از ناحیه همسترینگ آسیب دید و زمین را ترک کرد.

در نهایت اعلام شد که این بازیکن بارسا حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب ستاره جوان بلوگرانا دیدار برگشت تیمش مقابل منچستریونایتد و همچنین ال‌کلاسیکوی روزهای ابتدای ماه مارس را از دست خواهد داد.

1802499

نبود پدری در زمین حتی در بازی دیشب هم ضرر قابل توجهی به بارسا زد. او در حالی که حدود پنج دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود در حالی که از ناحیه پای راست احساس درد می‌کرد به زمین افتاد و در نهایت به نیمکت اشاره کرد که قادر به ادامه حضور در زمین نیست. ژاوی سرخی روبرتو را به جای او وارد زمین کرد تا پدری راهی نیمکت شود.

باشگاه بارسلونا امروز با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود اعلام کرد که ستاره جوانش از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. در این بیانیه آمده است: "بعد از معایناتی که امروز صبح روی پدری انجام شد پزشکان اعلام کردند که او از ناحیه همسترینگ پای راست آسیب دیده است. پدری تا زمان بهبود کامل نمی‌تواند برای تیم بازی کند. این خبر برای بارسلونا تلخ است چرا که پدری مدتی بود به یکی از مهره‌های مهم تیم تبدیل شده و نقش مهمی در پیروزی‌های پیاپی اخیر بارسا داشت. مصدومیت او در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد."

1802501

دیدگاه‌ها