کد خبر : 1871100 | 29 بهمن 1401 ساعت 22:26 | 11.9K بازدید | 7 دیدگاه

مونزا 0-1 میلان: هدیه برلوسکونی به روسونری

میلان در هفته بیست و سوم سری آ در یک بازی خارج از خانه به مصاف مونزا رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

مونزا 0-1 میلان: هدیه برلوسکونی به روسونری

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در حالی به خانه مونزا رفت تا در سری آ با این حریف ایتالیایی روبه‌رو شود که چند روز پیش در لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام پیروز شده بود و امیدوار بود با پیروزی مقابل مونزا فاصله‌اش با صدر جدول را کاهش دهد.

اما در همان دقیقه اول مونزا می‌توانست دروازه میلان را باز کند. کیوریا از سمت چپ موفق شد مسیاس را جا بگذارد و ضربه او را تاتاروسانو دفع کرد.

شروع بد روسونری ادامه داشت و در دقیقه 2 تاتاروسانو برای دومین بار دروازه تیمش را نجات داد. ضربه سر شیرجه‌ای پتانیا که روی یک ارسال از نقطه کرنر زده شد با درخشش این سنگربان میلان دفع شد تا روسونری نفس راحتی بکشد.

اما میلان کم کم دو شوک دقایق اولیه را فراموش کرد و حمله‌هایش روی دروازه مونزا آغاز شد در دقیقه 19 شوت پای راست پرقدرت و کات‌دار لیائو به تیر دروازه برخورد کرد تا میلان با بدشانسی به گل نرسد.

چند دقیقه بعد سنگربان مونزا با یک مهار استثنایی دروازه‌اش را نجات داد. لیائو با یک ضربه به سمت راست دروازه حریف را تهدید کرد و دی‌جورجیو با حرکتی خوب مانع از باز شدن دروازه شد. دیاز سعی کرد توپ بازگشتی را وارد دروازه کند، اما او بار دیگر مانع از باز شدن دروازه مونزا شد.

روسونری در دقیقه 31 مزد حملاتش را گرفت. در حالی که در محوطه جریمه مونزا بازیکنان زیادی حضور داشتند بازیکنان هر دو تیم نمی‌توانستند توپ را دفع کرده یا به سمت دروازه شلیک کنند تا اینکه جونیور مسیاس، وینگر برزیلی میلان، توپ را کنترل کرده و به گوشه دروازه مونزا فرستاد.

1803049
1803050
1803051

میلان که به گل رسیده بود در دقایق بعدی نیمه اول چندان اشتهایی برای گلزنی نشان نمی‌داد و تا پایان نیمه اول موقعیت جدی دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد تا روسونری نیمه اول را با برتری 1-0 پشت سر بگذارد.

با شروع نیمه دوم مونزا اولین موقعیت را روی دروازه میلان خلق کرد. پاس موتا به پاتانیا که در حاشیه محوطه جریمه میلان حضور داشت او را در موقعیتی خوب صاحب توپ کرد، اما مهاجم مونزا نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و ضربه او به همان جایی رفت که تاتاروسانو حضور داشت.

چند دقیقه بعد حرکت ترکیبی دیاز و لیائو موقعیتی خوب برای میلان خلق کرد، اما ضربه چیپ تئو هرناندز دقت کافی نداشت و با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه بیرون رفت تا میلان به دومین گل خود در این مسابقه نرسد.

در ادامه لیائو بار دیگر به گلزنی نزدیک شد. این ستاره پرتغالی با حرکات تکنیکی بازیکن مونزا را جا گذاشت، اما شوت او را دی‌جورجیو، دروازه‌بان مونزا، دفع کرد تا لیائو همچنان در گلزنی ناکام باشد.

1803052

در دقیقه 73 میلان با خوش‌اقبالی از باز شدن دروازه‌اش نجات پیدا کرد. کیوریا با یک شوت توپ را به تیر عمودی دروازه کوبید. توپ برگشتی به بدن تاتاروسانو برخورد کرد و می‌توانست وارد دروازه شود اما با اختلافی اندک و با برخورد دوباره به تیر دروازه بیرون رفت تا بهترین فرصت مونزا در این بازی از دست برود.

لیائو که در این بازی به راحتی می‌توانست هت‌تریک کرده و چندین بار دروازه مونزا را باز کند در نهایت موقعیت‌هایش را از دست داد و در دقیقه 79 تعویض شد و جایش را به آنته ربیچ داد.

بازی در نهایت با پیروزی 1-0 روسونری به پایان رسید  تا میلان 44 امتیازی شود. شاگردان پیولی با یک بازی بیشتر از اینتر 44 امتیازی و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم جدول سری آ قرار دارند.

1803053

دیدگاه‌ها