کد خبر : 1871489 | 01 اسفند 1401 ساعت 19:33 | 62.8K بازدید | 13 دیدگاه

ساپینتو مسرور از تعویض‌های طلایی‌اش

شکار تصویر خوشحال‌ترین استقلالی سکونشین (عکس)

با وجود غیبت در کنار زمین به دلیل محرومیت، ساپینتو روی سکوهای آزادی پر جنب و جوش بود.

شکار تصویر خوشحال‌ترین استقلالی سکونشین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ریکارد ساپینتو که فصل پرحاشیه‌ای را سپری کرده است، امروز یک جلسه از چندین جلسه محرومیت را سپری کرد. با وجود غیبت او اما استقلال توانست از سد حریف پرتلاش خود بگذرد.

سرمربی پرتغالی به مانند تمام دیدارهایی که محروم بوده است، در کنار دو آنالیزور تیمش، دیدار استقلال و ملوان را به تماشا نشسته بود. آبی‌پوشان نیمه نخست را بدون خلق موقعیت خاصی به رختکن رفتند که همین مسئله باعث ناراحتی ساپینتو شده بود.

تصاویری از حرص و جوش خوردن‌های این سرمربی روی سکوهای ورزشگاه آزادی شکار شد که از نگرانی فراوان وی برای ادامه بازی خبر می‌داد. با این حال، او تیمش را به تهاجمی‌ترین شکل ممکن روانه میدان کرد و با حضور ارسلان مطهری و آرمان رمضانی در کنار مهدی قایدی و محمد محبی، با چهار عنصر تهاجمی، به سمت دروازه ملوان هجوم برد.

سرانجام در یکی از موقعیت‌هایی که آبی‌ها خلق کردند، این مطهری بود که توانست قفل دروازه را باز کند و فریاد شادی ساپینتو نیز در استادیوم آزادی پیچید. سرمربی پرتغالی که از به بار نشستن تعویض طلایی‌اش خوشحال و خرسند به نظر می‌رسید، تنها چند دقیقه بعد، شاهد به ثمر رسیدن دومین گل استقلال توسط دیگر یار تعویضی‌اش بود.

آرمان رمضانی که در دقیقه ۷۰ به جای سعید مهری وارد زمین شده بود، تیر خلاص را بر پیکر ملوان ۱۰ نفره وارد کرد تا ساپینتو اینگونه روی سکوهای سرد ورزشگاه آزادی سر از پا نشناسد و پیروزی تیمش را جشن بگیرد.

عکس: امیرحسین خیرخواه

1803798
1803799
1803800
1803801

دیدگاه‌ها