کد خبر : 1871518 | 01 اسفند 1401 ساعت 23:03 | 31.8K بازدید | 16 دیدگاه

داروین نونیز بدون مشکل با لیورپول تمرین کرد

غایب بزرگ کلوپ شاید به رئال برسد (عکس)

داروین نونیز در تمرین روز دوشنبه لیورپول حضور یافت تا احتمال حضورش در بازی با رئال مادرید قوت بگیرد.

غایب بزرگ کلوپ شاید به رئال برسد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید در ورزشگاه آنفلید است. مصدومیت چند مهره کلیدی، نگرانی بزرگ یورگن کلوپ در آستانه این دیدار حساس است؛ تصاویری از تمرین روز قبل از بازی لیورپول اما نشان می‌دهد که احتمال رسیدن یکی از مصدومان به بازی سه شنبه شب زیاد است.

داروین نونیز در بازی روز شنبه مقابل نیوکسل در حالی که شانه خود را گرفته بود و از درد به خود می‌پیچید، زمین بازی را ترک کرد. این اتفاق باعث شد تا نگرانی‌های زیادی در رابطه با غیبت او در بازی با رئال مادرید به وجود بیاید و از این ستاره اروگوئه‌ای به عنوان غایب بزرگ کلوپ مقابل رئال یاد شود.

1803879

با توجه به اینکه در تصاویر منتشر شده از تمرین لیورپول، داروین نونیز بدون مشکل خاصی در کنار هم‌تیمی‌های خود حضور داشت و برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط کادر فنی را اجرا کرد، به نظر می‌رسد که این ستاره اروگوئه‌ای مشکلی بابت همراهی لیورپول در بازی حساس سه‌شنبه نداشته باشد.

البته شاید هم یورگن کلوپ ریسک نکند و او را در ابتدا در ترکیب تیمش قرار ندهد. در این صورت گزینه‌هایی چون دیوگو ژوتا و روبرتو فیرمینو وجود دارند. سرمربی لیورپول روز دوشنبه در صحبت‌های خود تأکید کرد که اگر نونیز با درد ناشی از مصدومیت کنار بیاید، به او بازی خواهد داد.

1803878

دیدگاه‌ها