کد خبر : 1871685 | 02 اسفند 1401 ساعت 17:25 | 30.3K بازدید | 14 دیدگاه

طغیان مهاجم آلمانی لایپزیش علیه توخل و لوکاکو

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش، می‌گوید علت جدا شدنش از چلسی این بود که توماس توخل او را فراموش کرده بود و روملو لوکاکو برای او به مشکلی بزرگ تبدیل شده بود.

طغیان مهاجم آلمانی لایپزیش علیه توخل و لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر، ستاره خط حمله لایپزیش، فردا با پیراهن این تیم آلمانی به مصاف منچسترسیتی می‌رود.

زمانی که ورنر در تابستان 2020 لایپزیش را ترک کرد و به چلسی پیوست بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند او در لیگ برتر به یک ماشین گلزنی تبدیل شود. ورنر در فصل اول حضورش عملکرد خوبی داشت، اما از زمان پیوستن روملو لوکاکو به چلسی ستاره بخت او در استمفوردبریج رو به افول رفت و در نهایت تیمو ورنر تصمیم گرفت تابستان گذشته به باشگاه آلمانی‌اش لایپزیش برگردد.

1804195

ورنر در آستانه دیدار فردا شب لایپزیش مقابل منچسترسیتی در مصاحبه‌ای با روزنامه سان به انتقاد از توماس توخل پرداخت و گفت بعد از پیوستن لوکاکو به چلسی کاملا فراموش شده بود. ورنر در این مصاحبه گفت: "من در آلمان خیلی موفق بودم و بعد از پیوستن به چلسی هم یک فصل موفق را سپری کردم. در فصل اول عملا در تمام بازی‌ها به میدان رفتم و در سال 2021 با چلسی فاتح چمپیونزلیگ شدم. من در نیمه‌ نهایی مقابل رئال مادرید گلزنی کردم و آن فصل گل‎‌های خیلی زیادی با پیراهن آبی زدم.

ولی ناگهان اتفاقاتی افتاد که باعث شد سرمربی من را کاملا فراموش کند. این منصفانه نبود. به همین دلیل بود که باید به لایپزیش برمی‌گشتم. برای اینکه دوباره از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. مسئله‌ای که آزارم می‌داد این بود که یک فصل بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ، توخل تصمیم گرفت مهاجمی مثل لوکاکو را به جای من بازی بدهد. تصور بکنید ناگهان متوجه می‌شوید که یک فوتبالیست با قرارداد 120 میلیون یورویی به تیم‌تان ملحق شده که هم‌پست شما است. روملو با آن همه هزینه باید بازی می‌کرد. غیر از این نمی‌توانست باشد. از همان لحظه بود که افول من در چلسی شروع شد."

1804196

نویسنده: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها