کد خبر : 1871837 | 03 اسفند 1401 ساعت 12:53 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

در کنگره پزشکی AFC، از ایرانی‌ها تقدیر می‌شود

هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور پررنگ پزشکان و فیزیوتراپ‌های ایرانی همراه خواهد بود.

در کنگره پزشکی AFC، از ایرانی‌ها تقدیر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سازمان لیگ هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا از 13 تا 15 اسفند در دوحه قطر برگزار می‌شود و  پزشکان و فیزیوتراپ‌های ایرانی حضور تاثیرگذاری در این کنگره خواهند داشت.

در این کنگره که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، رئیس ایفمارک (دکتر زهره هراتیان) نایب رئیس پانل تعیین جنسیت در فوتبال و سخنران اصلی پانل فوتبال زنان خواهد بود. از بخش قلب ایفمارک یک سخنران و از بخش پزشکی ورزشی ایفمارک دو پوستر در این کنگره پذیرفته شده است.همزمان با راه‌اندازی بخش شناخت ذهنی ایفمارک، از هراتیان جهت حضور و تبادل نظر در اولین نشست سلامت ذهن ورزشکاران درحاشیه کنگره نیز دعوت به عمل آمده است.

در حاشیه کنگره از رئیس کمیته پزشکی فوتبال، دکتر رازی که توسط فدراسیون فوتبال ایران کاندید جایزه فرد تأثیرگذار در فوتبال شده است و همچنین همه پزشکان و فیزیوتراپیست‌های معرفی شده از سوی فدراسیون حسب طول مدت فعالیت در فوتبال تحت عناوین طلا، نقره و برنز تقدیر خواهد شد. هم چنین  رئیس سابق دپارتمان فدراسیون فوتبال دکتر بهار حسن میرزایی نیز به عنوان پزشک جوان انتخاب شده است. علاوه بر این اتفاقات دکتر خانلری، دکتر سیف برقی، دکتر زهره هراتیان و دکتر بهار حسن میرزایی در دوره باز آموزی افسران پزشکی AFC شرکت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها