کد خبر : 1871968 | 04 اسفند 1401 ساعت 00:13 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت در مسابقات ستارگان به ۷ رسید؛

امید ابراهیمی در وضعیتی که دوست ندارد

هافبک ایرانی الوکره برای دومین مسابقه پیاپی دور از لیست بازیکنان تیمش بود.

امید ابراهیمی در وضعیتی که دوست ندارد

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی فصل را با موفقیت و گلزنی آغاز کرد و حتی تا هفته پنجم طعم صدرنشینی لیگ ستارگان قطر را همراه تیمش چشید، اما یک آسیب‌دیدگی بدموقع قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ کاری کرد تا او این مسابقات و البته دیدارهای الوکره را از دست بدهد که این مصدومیت دوباره سراغ او آمده است.

تیم فوتبال الوکره سه‌شنبه شب در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر به تساوی بدون گل مقابل ام‌صلال دست یافت و در جایگاه هفتم جدول این رقابت‌ها ماند، اما امید ابراهیمی بخاطر مصدومیت نتوانست در این بازی به میدان برود.

امید ابراهیمی دو هفته قبل در جریان دیدار حساس مقابل الدحیل که در ترکیب ابتدایی الوکره حضور داشت، با یک مصدومیت مواجه شد و همین اتفاق کاری کرد تا در شروع نیمه دوم از زمین بیرون برود و نتواند تیمش را همراهی کند.

ابراهیمی پس از تعویض مقابل الدحیل و غیبت در دیدار لیگ ستارگان قطر برابر قطر اس. سی، سه‌شنبه شب در جدال با ام‌صلال نتوانست تیمش را همراهی کند تا این آسیب‌دیدگی متوالی او را از میادین فاصله بدهد.

این بازیکن ایرانی که از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بود، حالا در فصل جدید با یک بحران در انجام بازی مواجه شده و مصدومیت‌های پیاپی کاری کرده تا او نتواند آمار حضورش در مسابقات لیگ ستارگان را  دو رقمی کند و در هشت دیدار به میدان برود.

دیدگاه‌ها