کد خبر : 1872187 | 05 اسفند 1401 ساعت 11:59 | 46.1K بازدید | 5 دیدگاه

مدیر ورزشی شاختار:

اگر چلسی مودریک را نمی‌خواهد، او را پس‌ می‌گیریم!

داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختار دونتسک، می‌گوید این باشگاه آماده است تا هروقت جنگ تمام شد، میخایلو مودریک را پس بگیرد.

اگر چلسی مودریک را نمی‌خواهد، او را پس‌ می‌گیریم!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال مودریک از شاختار به چلسی یکی از گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال‌های زمستانی بود و این بازیکن به همین دلیل بسیار زیر ذره‌بین قرار گرفت. 
چلسی برای انتقال او به استمفوردبریج، حاضر شد مبلغ 70 میلیون یورو پرداخت کند و این بازیکن 22 ساله هم در اولین دیدارش با پیراهن چلسی برابر لیورپول نمایش درخشانی را ارائه کرد اما شرایط به همین شکل ادامه پیدا نکرد. 
او بازی برابر ساوتهمپتون را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 64 وارد زمین شد اما نتوانست تاثیر خاصی در جریان بازی داشته باشد و همین باعث شد که انتقادها از او در انگلیس شدت بگیرد. 

1805325

سرنا در گفتگو با فوتبال رمبل درباره این موضوع اظهار داشت: «چلسی در حال حاضر خوب بازی نمی‌کند. آن‌ها در شرایط خوبی نیستند و بازیکنانش هم طبیعتا بهترین عملکردشان را به نمایش نمی‌گذارند. با این حال، همه آن‌ها بازیکنان بزرگی هستند که نیاز به زمان دارند تا با شرایط سازگار شوند؛ چون چلسی بازکینان جدید بسیاری را در پنجره زمستانی به تیمش اضافه کرد.»
او با اشاره به توانایی‌های مودریک اضافه کرد: «این بازیکن پتانسیل تبدیل‌شدن به بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در فاصله دو سال را دارد. اما هیچ مشکلی نیست. اگر آن‌ها از او راضی نیستند، ما آماده هستیم تا هروقت جنگ تمام شد، بار دیگر او را در شاختار داشته باشیم.» 

دیدگاه‌ها