کد خبر : 1872196 | 05 اسفند 1401 ساعت 12:53 | 61.5K بازدید | 2 دیدگاه

از بارسلونا تا رئال مادرید: تغییر سرنوشت پدیده کلمبیایی

به گزارش "ورزش سه"، کایسدو صبح روز گذشته پس از 10 ساعت پرواز از مکزیک به مادرید رسید و چندین رسانه و نماینده‌ای از باشگاه رئال مادرید در فرودگاه منتظر او بودند.

از بارسلونا تا رئال مادرید: تغییر سرنوشت پدیده کلمبیایی

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره کلمبیایی در یک قدیمی پیوستن به بارسلونا قرار داشت، اما حالا قرار است پس از انجام تست پزشکی، قراردادی طولانی مدت با رئال مادرید امضا کند. 
تغییر مدیر برنامه او در اکتبر 2022 تاثیر بسیار زیادی در انتخاب باشگاه آینده‌اش داشت و در واقع امید بارسا برای استفاده از او در ترکیب تیمش در سال‌های آتی را ناامید کرد.
کارلس کاتالان تا ماه اکتبر سال گذشته میلادی به عنوان مدیر برنامه او شناخته می‌شد. کسی که باعث شد این بازیکن در سن 14 سالگی در لیگ برتر کلمبیا بازی کند و هفت گل در هفت بازی بزند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
کاتالان رابطه نزدیکی با بارسلونا داشت و همین باعث شد که بتواند کایسدو را به این باشگاه معرفی کند. درخشش او توجه خوان لاپورتا را جلب کرد و رییس بارسا در نوامبر 2022 از او به عنوان استعدادی استثنائی یاد کرده بود که مورد توجه تیم استعدادیابی این باشگاه قرار گرفته است. 

1805336

اما شرایط کاملا تغییر کرده بود. سیسکو ترروس، یکی از مدیربرنامه‌های مورد تایید فیفا، حالا مدیریت کارهای این بازیکن را برعهده دارد. حضور او در کنار این جواهر کلمبیایی باعث شد که کاتالان به شدت عصبانی شود. او در این باره گفت: «ما از وجهه لیندا مراقبت کردیم، اما وقتی موقع درخشش شد، افرادی که به دنبال سواستفاده هستند ظاهر شدند. افرادی مثل آقای ترروس...»
این نقطه عطفی در زندگی کایسدو بود. او که در یک قدمی امضای قرارداد با بارسا بود، حالا قرار است به زودی پیراهن رئال را به تن کند. قرارداد او با دپورتیوو کالی در پایان سال 2022 به اتمام رسید و این بازیکن در 22 فوریه 18 ساله شد تا رسما اجازه پیوستن به باشگاه خارجی را داشته باشد. 
چلسی و بارسا و چند باشگاه آمریکایی خواهان جذب او بودند، اما پیشنهادی که این بازیکن جوان و خانواده‌اش را متقاعد کرد از سوی رئال مادرید ارائه شده بود. او به زودی قراردادی سه ساله را با این باشگاه به امضا خواهد رساند.

دیدگاه‌ها