کد خبر : 1872457 | 06 اسفند 1401 ساعت 21:28 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: مردود شدن گل ما عصبانی‌کننده بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لسترسیتی گفت توپچی‌ها از آغاز تا پایان مسابقه حاکم میدان بودند و به شایستگی پیروز شدند.

آرتتا: مردود شدن گل ما عصبانی‌کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف لستر رفت و با گل گابریل مارتینلی موفق شد این بازی را با حساب 1-0 به سود خود پایان دهد.

توپچی‌ها با این پیروزی حالا با 57 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. دیدار امروز با جنجال‌های داوری مواجه بود و سه گل برای دو تیم مردود اعلام شد. آرتتا در پایان بازی گفت از تصمیم داور برای مردود کردن گل تروسار در ابتدای مسابقه عصبانی است، ولی حالا دیگر همه چیز تمام شده است.

1805762

از شروع تا پایان بازی حاکم میدان بودیم
عملا از شروع تا پایان بازی ما حاکم توپ و میدان بودیم. روی‌هم‌رفته معتقدم سبک بازی ما و درکمان از فضاها عالی بود. در پاس‌های آخر کمبود داشتیم و نتوانستیم بیشتر گل بزنیم. تصمیم داور برای مردود کردن گل ما عصبانی‌کننده بود، ولی اینکه لستر در خانه‌اش فقط یک شوت در چارچوب داشته باشد عالی است.

اعتراض شدید ساکا به داور و اعتقاد به پنالتی
من آن صحنه را ندیدم. حالا دیگر تمام شده. از اینکه دو بازی خارج از خانه را بردیم خیلی خوشحالیم و مستحق این دو پیروزی بودیم.

تروسار و جورجینیو
آنها بازیکنانی هستند که تجربه بالایی در لیگ برتر دارند و با هوش بالایشان می‌فهمند از آنها چه انتظاری داریم. هر دو با شخصیت فوق‌العاده در سطح بالایی بازی می‌کنند.

گابریل مارتینلی
گاهی باید به یک بازیکن فرصت تنفس بدهید تا با انرژی و شور و شوق بیشتری برگردد. خیلی خوشحالم که قراردادش را تمدید کرد. ما می‌خواهیم بهترین بازیکنانمان را در باشگاه نگه داریم.

دیدگاه‌ها