کد خبر : 1872542 | 07 اسفند 1401 ساعت 10:02 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که نارنجی‌ها برای فکری بازی کردند

در روزی که تنش روی نیمکت سایپا و مس شهر بابک و حتی روی سکوها زیاد بود، سایپا موفق شد میهمان خود را با یک گل شکست دهد.

روزی که نارنجی‌ها برای فکری بازی کردند

به گزارش "ورزش سه"، سایپا پیش از این بازی هم روزهای پرتنشی را سپری کرد. ابتدا محمود فکری یکی از دستیاران خود را کنار گذاشت. همان دستیاری که از سوی محمود فکری کنار گذاشته شد، از سوی باشگاه به عنوان مدیر فنی انتخاب شد و حضور مدیر فنی در تمرین موجب شد تا محمود فکری تمرین تیم را تعطیل کند! با همه این تنش‌ها روز گذشته بازیکنان تیم سایپا در دفاع از محمود فکری ارایه گر بازی محکمی بودند و در نهایت مس شهر بابک را با یک گل شکست دادند. این نتیجه موجب شد تا سایپا 37 امتیازی و اندکی جایگاهش در رده دوم جدول تثبیت شود. به خصوص که دیدار استقلال خوزستان – خیبر خرم آباد که رقبای تیم سایپا به حساب می آیند، با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

1805941

رقابت بین مدعیان در مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان در نوع خود جالب شده است. با روندی که شمس آذر در پیش گرفته به طور حتم چند هفته پیش از پایان بازی های قهرمانی و صعود مستقیم خود را جشن خواهد گرفت و دیگر مدعیان از جمله سایپا – استقلال خوزستان و خیبرخرم آباد باید برای کسب عنوان نایب قهرمانی تلاش کنند. محمود فکری که آخرین بار تیم نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر رهنمون کرد، امیدوار است صعود سایپا به لیگ برتر را هم در کارنامه خود ثبت کند تا بار دیگر به لیگ برتر برگردد.

1805942

شاگردان او روز گذشته برای کسب این سه امتیاز جنگیدند و دعوا کردند تا هم خودشان و هم سرمربی اشان از این روزهای پر تنس به سلامت عبور کنند.

دیدگاه‌ها