کد خبر : 1873117 | 09 اسفند 1401 ساعت 19:17 | 14.5K بازدید | 3 دیدگاه

تن‌هاخ: جشن قهرمانی تمام شد، به کار برمی‌گردیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند.

تن‌هاخ: جشن قهرمانی تمام شد، به کار برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از قهرمانی در جام اتحادیه و کسب اولین جام فصل فردا در ورزشگاه خانگی خود، اولدترافورد، در دور پنجم جام حذفی انگلیس به مصاف وستهم می‌رود تا امیدهایش برای فتح دومین جام را زنده نگه دارد.

یونایتد یک دوره 10 روزه مهم و دشوار را در پیش دارد. بعد از بازی فردا در جام حذفی، شیاطین سرخ چهار روز بعد، یکشنبه شب، باید در لیگ برتر دیداری حساس مقابل لیورپول برگزار کنند و در آنفیلد به مصاف شاگردان کلوپ بروند. یونایتد سپس چهار روز بعد باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا با رئال بتیس دیدار کند.

اریک تن‌هاخ در کنفرانس خبری پیش از بازی با وستهم به شکل مفصل از همه بازیکنانش ستایش کرد و گفت تیمش در روزهای آینده بازی‌های دشواری در پیش دارد ولی به هیچ وجه نگران نیست و با حفظ تمرکز و روحیه در هر مسابقه برای پیروزی به میدان خواهد رفت.

1799379

وضعیت مصدومان یونایتد
آنتونی مارسیال را در اختیار نداریم. لوک شاو و فرد هم بعید است به بازی فردا برسند.

ستایش تن‌هاخ از بازیکنان یونایتد
اینجا صریح می‌گویم که ما تنها با 11 بازیکن قهرمان نشدیم بلکه کل بازیکنان ما قهرمان شدند. همه بازیکنان در این فصل برای ما مهم بوده‌اند چه آن‌هایی که بیشتر بازی‌ها را در زمین بودند و چه آن‌ها که گاهی وارد می‌شدند یا حتی چند دقیقه به میدان می‌رفتند. ما در جریان هر مسابقه می‌توانیم به تشخیص کادر فنی دینامیک تیم را تغییر بدهیم و این را مدیون همه بازیکنان هستیم نه فقط 11 نفر. ماه‌های دشوار و بازی‌های بزرگی در انتظار ما است. همه می‌خواهند برای تیم‌شان بازی کنند و هیچکس در یونایتد این فرصت را از دست نخواهد داد. این برای مگوایر هم صادق است و او زمانی که خوب بازی کند می‌تواند در تیم باشد. وقتی جشن قهرمانی را برگزار می‌کردیم می‌دانستیم که همه به این موفقیت رسیده‌ایم نه یک یا دو یا سه بازیکن.

1806978

پایان جشن قهرمانی
دیگر بس است. باید به کار برگردیم.

برنامه یونایتد برای هفته دشوار
دیروز بازیکن‌ها هنوز هیجان‌زده بودند و باید به جشن‌شان ادامه می‌دادند ولی وقتی جشن‌ها تمام شد به کار برگشتیم و کاری که باید را انجام دادیم: یعنی ریکاوری. بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند یک جلسه تمرینی عالی را برگزار کردند.

درخشش تیم تن‌هاخ بعد از شروع بد فصل
من از تجربه‌های قبلی‌ام می‌دانستم راه افتادن تیم زمان لازم دارد. شما باید اصول و قواعد را جا بیندازید و برای تیم روتین تعریف کنید. در این دوره معمولا نتایج تیم خوب نیست. برای همین بود که در اوایل فصل که نتیجه نمی‌گرفتیم مضطرب نشدم چون می‌دانستم این بخشی از روند است. شکی نیست که ما از باخت متنفریم ولی در آن دوره درس‌های خوبی گرفتیم که به کارمان آمد.

بازی با وستهم پیش از دیدار حساس مقابل لیورپول
هر بازی مهم است. تا این لحظه ما در رختکن پیش از هر مسابقه روحیه و ذهنیت درستی داشتیم. ما قبل از هر مسابقه می‌گوییم این مهم‌ترین بازی فصل است. مگر بازی با بارسا بزرگ نبود؟ ما مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم.

دیدگاه‌ها