کد خبر : 1873119 | 09 اسفند 1401 ساعت 19:33 | 33.4K بازدید | 37 دیدگاه

هشدار ستاره یونایتد به مدعیان: 4 جام مال ما است

فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، با هشدار به مدعیانی مثل آرسنال و منچسترسیتی گفت شیاطین سرخ امسال به دنبال فتح 4 جام هستند که یکی از آن‌ها را روز یکشنبه به دست آوردند.

هشدار ستاره یونایتد به مدعیان: 4 جام مال ما است

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد یکشنبه این هفته در ومبلی موفق شد نیوکسل را 2-0 شکست دهد تا با قهرمانی در جام اتحادیه اولین جام خود در دوران اریک تن‌هاخ را به دست بیاورد. این همچنین اولین جامی بود که فرد با پیراهن یونایتد به دست آورد. او در دوران مربیگری ژوزه مورینیو در سال 2018 به این تیم پیوست.

فرد در گفت‌وگو با شبکه برزیلی TNT گفت: "می‌دانیم که آرسنال و سیتی تیم‌های بزرگی هستند ولی ما توان این را داریم که برای قهرمانی در لیگ برتر با آن‌ها بجنگیم. در حال حاضر شرایط ما از خوب هم بهتر است. پس چرا که نه؟ ما مطمئنیم که قهرمانی مال خودمان است. اولین جام را که بردیم، حالا سه جام دیگر باقی مانده که می‌خواهیم هر سه را به دست بیاوریم."

1806989

هافبک برزیلی یونایتد با ابراز رضایت کامل از شرایط خود در منچستریونایتد گفت: "این روزها خیلی خوشحالیم. خیلی زیاد. من امسال پنجمین فصل حضورم در یونایتد را سپری می‌کنم و این جام که به دست آوردیم برایم خیلی مهم است. باشگاه حالا دارد به جایگاه اصلی‌اش یعنی صدرنشینی برمی‌گردد. اما فصل هنوز تمام نشده و هنوز نبردهای زیادی در پیش است."

1806990

یونایتد اولین جام خود در شش سال اخیر را به دست آورده ولی همان‌طور که اریک تن‌هاخ امروز گفت جشن‌های قهرمانی را پایان داده چرا که هفته‌ای دشوار را در پیش دارد. شیاطین سرخ فردا در جام حذفی به مصاف وستهم می‌روند، روز یکشنبه در لیگ برتر در آنفیلد با لیورپول دیدار می‌کنند و سپس در یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف رئال بتیس خواهند رفت.

دیدگاه‌ها