کد خبر : 1873237 | 10 اسفند 1401 ساعت 12:24 | 38.7K بازدید | 21 دیدگاه

مانه: رونالدو گفت بایرن باشگاهی فوق العاده است

سادیو مانه، ستاره سنگالی، می‌گوید کریستیانو رونالدو به خاطر پیوستنش به بایرن مونیخ به او تبریک گفته است.

مانه: رونالدو گفت بایرن باشگاهی فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، مانه تابستان گذشته پس از چند سال حضور در لیورپول تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند. 
تصمیم این بازیکن با توجه به افتخارات و موفقیت‌هایی که در لیورپول به آنها دست پیدا کرده بود برای بسیاری عجیب به نظر می‌رسید اما او به دنبال کسب تجربه‌های جدید و حضور در سطح دیگری از فوتبال بود. 
مانه درباره صحبتی که با رونالدو درباره این تصمیمش داشت به روزنامه آلمانی بیلد گفت: «پیش از شروع این فصل و پس از این که انتقالم به بایرن قطعی شد، رونالدو را در مایورکا دیدم. او به خاطر این انتقال به من تبریک گفت و گفت که بایرن باشگاه فوق العاده‌ای است! و این قدم بسیار خوبی برای من است.»

1779811

او در پاسخ به این سوال که آیا از علاقه این ستاره پرتغالی به پیوستن به بایرن خبر داشته یا نه اظهار داشت: «همین موضوع نشان دهنده جایگاه بوندسلیگا و حرفی است که من پیش از این بارها زده بودم. فکر می‌کنم شما در اینجا این لیگ را دست‌کم می‌گیرید. عملکرد اخیر در لیگ قهرمانان هم به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند.»
این ستاره سنگالی همچنین درباره شرایط لیورپول در این فصل اضافه کرد: «لیورپول بازخواهد گشت. من اطمینان دارم که آنها بر این شرایط غلبه خواهند کرد. آنها مصدومیت‌های بسیاری در این مدت تجربه کرده‌اند اما یورگن کلوپ مطمئنا انتخاب درستی است. بازیکنان بسیار دوستش دارند.» 

دیدگاه‌ها