کد خبر : 1873372 | 11 اسفند 1401 ساعت 01:29 | 36.1K بازدید | 48 دیدگاه

برای تیم تن هاخ باخت معنی ندارد

منچستر 3-1 وستهام: کامبک قهرمانانه یونایتد!

منچستریونایتد با برتری 3-1 مقابل وستهام به دور بعدی جام حذفی انگلیس صعود کرد.

منچستر 3-1 وستهام: کامبک قهرمانانه یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در یکی از دیدارهای دور پنجم جام حذفی فوتبال انگلیس میزبان وستهام بود؛ این دیدار از ساعت 23:15 در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد و شاگردان اریک‌ تن‌هاخ با رقم زدن کام‌بک شیرین 3-1 جشن صعود گرفتند.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 22 روی دروازه یونایتد ایجاد شد و طی آن میکل آنتونیو می توانست در شرایط تک به تک گلزنی کند اما داوید دخیا ضربه او را به خوبی مهار کرد. شاگردان تن‌هاخ کم کم نبض بازی را در اختیار گرفتند تا با باز کردن دروازه میهمان، برنده راهی رختکن شوند.

شوت خطرناک مک تامینی در دقیقه 36 می‌توانست یونایتد را به گل برساند اما ضربه این بازیکن قبل از رسیدن به دروازه، توسط مدافع وستهام بلوکه شد. چهار دقیقه بعد گارناچو با شوتی سرکش دروازه آرلوئا را تهدید کرد اما توپ روی این ضربه جایی در چارچوب نداشت و راهی اوت شد. دقایق باقیمانده نیمه اول نیز موقعیت خاص دیگری به همراه نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

1807437

وستهام نیمه اول را هم بهتر شروع کرد و این بار موفق شد در دقیقه 5 دروازه یونایتد را باز کند. سعید بن رحمه روی پاس امرسون پالمیری داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت کات دار و زیبا توپ را به گوشه دروازه دخیا فرستاد تا نتیجه 1-0 به سود شاگردان دیوید مویس شود.

1807440

وستهام در دقیقه 60 روی شوت آنتونیو فاصله ای با زدن گل دوم نداشت اما بازهم دخیا ناجی دروازه تیمش شد. شاگردان تن‌هاخ که دوست نداشتند با شکست در بازی امشب، شیرینی قهرمانی جام اتحادیه را از بین ببرند حملات خود را از سر گرفتند تا به بازی برگردند.

برونو فرناندز در دقیقه 70 با یک شوت تک ضرب می‌رفت گل تساوی را به ثمر برساند ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد کاسمیرو موفق به گلزنی شد اما گل او به علت آفساید در VAR رد شد. منچستر مزد حملات خود را بالاخره در دقیقه 76 گرفت و بازی را 1-1 کرد؛ در این صحنه نایف آگرد روی ارسال کرنر فرناندز و به اشتباه با ضربه سر دروازه تیمش را باز کرد.

1807442
1807438

وستهام بعد از دریافت گل تساوی و تحت تاثیر انگیزه بالای یونایتدی ها برای پایان کار تا در وقت های قانونی، بیش از اندازه عقب کشید و در نهایت نیز از همین کار ضربه خورده و در دقیقه 90 گل دوم را دریافت کرد. الخاندرو گارناچو، زننده این گل بود؛ او با یک حرکت تکنیکی وارد محوطه جریمه شد و شوتی غیرقابل مهار را روانه دروازه کرد تا نتیجه 2-1 شود.

1807441

بعد از گل دوم حملات یونایتد همچنان ادامه داشت و دو موقعیت جدی دیگر نیز روی دروازه وستهام شاهد بودیم که یکی از آنها به گل تبدیل شد. روی اشتباه مدافعان حریف و توپگیری وخهورست، فرد داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق گل سوم را هم زد تا شاگردان تن‌هاخ با برتری 3-1 راهی مرحله بعدی جام حذفی شوند.

دیدگاه‌ها