کد خبر : 1873611 | 12 اسفند 1401 ساعت 16:13 | 112.2K بازدید | 147 دیدگاه

لیدر تراکتور مقابل پرسپولیس؛

بیر، ایکی، اوچ، صفا هادی بچه ناف تبریز! (عکس)

تمرین با تماشاگر امروز تراکتور، تحت تأثیر بازی پرسپولیس و همچنین اقدام جالب صفا هادی برگزار شد.

بیر، ایکی، اوچ، صفا هادی بچه ناف تبریز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور تمرین امروز را در حالی با حضور تماشاگران برگزار کرد که تراکتوری‌ها نیز استقبال خوبی از این تمرین داشتند و سکوهای روبه‌روی جایگاه را به خود اختصاص دادند تا سرخ‌پوشان تبریزی را مورد تشویق قرار دهند. پاکو خمس نیز با توجه به استقرار هواداران در این قسمت، از بازیکنان خواست تا در نزدیکی آن‌ها بدن‌های خود را گرم کنند.

در همین لحظات بود که هواداران تراکتور نیز جداگانه هر کدام از بازیکنان را تشویق کردند و البته در ابتدا این سرمربی اسپانیایی بود که با شعار «خمس، آی لاو یو» مورد تشویق قرار گرفت. در ادامه محمدرضا اخباری و مدافعان تیم به سوی طرفداران رفتند و به شعارهای آن‌ها پاسخ دادند، اما زمانی که نوبت به هافبک عراقی رسید، اتفاقی جالب رقم خورد.

1807878

صفا هادی که به لیدر تشویق مخصوص هواداران تراکتور تبدیل شده، در این لحظه از سایر بازیکنان جدا شد و گرم کردن را کنار گذاشت و با علامت دست از تماشاگران خواست تا سکوت کنند. در ادامه او دست‌های خود را به سمت مخالف کشید و هواداران با «بیر ایکی اوچ» آماده تشویق خاص خود شدند.

این تشویق که شباهت جالبی هم به حرکت طرفداران بشیکتاش دارد، با فریاد «هالا لا لای، لالا لالا لای، یاشا تیراختور» همراه شد و این در حالی بود که صفا هادی نیز در نقش رهبری، طرفداران را تهییج می‌کرد و سمفونی آن‌ها را منظم به جلو می‌برد.

نکته جالب اینکه پیش‌تر مهدی کیانی و محمد ابراهیمی وظیفه رهبری شعار «بیر ایکی اوچ» را برعهده داشتند، اما حالا این صفا هادی است که باوجود حضور کاپیتان تراکتور، به عنوان نیروی جوان طرفداران را لیدری می‌کند.

این در حالی است که صفا تسلط چندانی به زبان انگلیسی هم ندارد، اما توانسته ارتباط بسیار خوبی با هواداران تراکتور برقرار کند و به یکی از چهره‌های محبوب سکوهای تی‌تی تبدیل شود.

پیش از این جاسم کرار، ستاره پرحاشیه تراکتور، در همین جایگاه قرار داشت و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تراکتور بود اما صفا برخلاف کرار، جنجال خاصی هم ندارد و یکی از بازیکنان فنی و بی‌حاشیه تراکتور محسوب می‌شود.

او بعد از یک بازی غیبت، در دیدار مقابل پرسپولیس به زمین بازخواهد گشت و احتمالا خط هافبک سه نفره را با ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین تشکیل خواهد داد.

ویدئو: 274058

دیدگاه‌ها