کد خبر : 1893875 | 13 اسفند 1401 ساعت 22:07 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

داور می‌تواند بازی را زیباتر کند؛

عالمی: قابلیت‌هایمان را به سپاهانی‌ها نشان می‌دهیم

مربی تیم فوتبال هوادار در دو بخش از صحبت‌هایش پیش از مصاف با سپاهان به صحبت درباره عباس راکی، داور مسابقه پرداخت.

عالمی: قابلیت‌هایمان را به سپاهانی‌ها نشان می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه" ایمان عالمی، مربی تیم فوتبال هوادار، در کنفرانس خبری پیش از مصاف با سپاهان فرصت حضور پیدا نکرد، اما روابط عمومی این تیم با انتشار ویدئویی اظهارات این مربی را برای بازی فردا در نقش جهان انعکاس داده است.
او اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: اول یک عذرخواهی می‌کنم از خبرنگاران اصفهانی عزیز که نتوانستیم به کنفرانس خبری برسیم. متاسفانه پرواز ما، تمریناتی که در نظر گرفتیم و مسائل دیگر سبب شد نتوانیم خدمت عزیزان برسیم، اما لازم بود که صحبتی با مخاطبان قبل از بازی سپاهان داشته باشیم.
مربی هوادار سپس با تمجید از تیم فوتبال سپاهان حرف‌هایش را ادامه داد: پیش از هر چیزی باید بگویم سپاهان تیم ریشه‌داری است. تیمی که نایب قهرمان آسیا شده و امسال هم بازی‌های خوبی از این تیم دیدیم. شناخت خوبی از این تیم داریم. کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان این تیم بسیار قابل‌احترام هستند. البته ما هم تیم قابل‌احترامی هستیم. آمده‌ایم که یک بازی زیبا را مقابل سپاهان داشته باشیم.

1152571
او سپس ابراز امیدواری کرد داور مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشد: و قطعا فردا بهترین نفر زمین داور خواهد بود. بازی بسیار سختی برای دو تیم پیش‌بینی می‌کنم. امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی را مقابل هواداران سپاهان داشته باشیم و قابلیت‌های خودمان را نشان بدهیم.
بخش بعدی صحبت‌های عالمی صحبت درباره محرومان و مصدومان هوادار بود: ما بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داریم. سعی داریم از تمام بازیکنان استفاده کنیم و خدا را شکر تا حالا این اتفاق افتاده است. هم بازیکنان جوان خوبی داریم و هم بازیکنان باتجربه خوب. متاسفانه گاهی در بازی‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که روزی‌طلب و عبدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و در بازی قبلی هم آقای شجاعیان و طهماسبی صدمه دیدند. دو بازیکن هم در تیم ملی جوانان داریم. اما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جایگزین آنها باشند.

1828444

او سپس با اشاره به شرایط مسعود شجاعی برای بازی روز آینده اضافه کرد: متاسفانه امروز برای آقای شجاعی اتفاقی افتاد که در حال حاضر پزشکان تیم در تلاش هستند تا اگر بشود از ایشان استفاده کنیم ولی هنوز چیزی معلوم نیست.
عالمی با اشاره به رسیدن هوادار به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و جایگاه این تیم در لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر در جام حذفی به مرحله یک چهارم رسیده‌ایم و در لیگ برتر هم شرایط خوبی داریم. دنبال این هستیم فضای بهتری را برای خودمان ترسیم کنیم. بچه‌هایمان شرایطی آرمانی دارند. در انتها امیدوارم اتفاق خوب برای ما رخ بدهد.
مربی هوادار در بخش دیگری از حرف‌هایش به انتقاد از شرایط داوری پرداخت: متاسفانه هفته گذشته از لحاظ داوری صدمه دیدیم. در همین زمینه بیانیه‌ای صادر شد تا حق به حق‌دار برسد و حداقل این موضوع پیگیری شود. با این حال داوران خوبی داریم و آقای راکی هم داور بسیار خوبی است. امیدوارم فردا قضاوت خوبی داشته باشند و بهترین نفرات روز آینده تیم داوری باشند. سپاهان تیم بسیار خوبی است و تیم ما هم از ابتدای فصل آقای الهامی گفتند دنبال یک فوتبال قابل احترام هستیم. الان این فوتبال را ارائه می‌دهیم و می‌خواهیم یک بازی خوب مقابل سپاهانی‌ها ارائه بدهیم، پس قضاوت خوب این مسابقه می‌تواند باعث زیباتر شدن مسابقه بشود.

دیدگاه‌ها