کد خبر : 1893978 | 14 اسفند 1401 ساعت 13:15 | 30.6K بازدید | 6 دیدگاه

ایران و ویتنام، صعود مشترک به یاد 2016

ویتنام در گروه B مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ایران و استرالیا هم سه امتیازی هستند.

ایران و ویتنام، صعود مشترک به یاد 2016

به گزارش "ورزش سه"، حضور ویتنام در صدر جدول گروه B برای خیلی‌ها تعجب‌بر‌انگیز است اما برای ویتنامی‌ها نه. کافی است بدانید در جام ملت‌های 2016 که تیم ملی جوانان ایران به جام جهانی صعود کرد، این دو تیم به اشتراک به مقام سومی مسابقات دست پیدا کردند و راهی جام جهانی جوانان شدند. این کارنامه خود نشان می‌دهد، ویتنامی‌ها سال‌هاست برای پیشرفت در فوتبال آسیا روی تیم‌های پایه برنامه‌ریزی کرده‌اند و بدون شک تیم سال 2017 ویتنام الان اعضای تیم ملی را تشکیل می‌دهند و می‌توانیم شاهد یک نمایش خوب از آن‌ها در تورنمنت‌های بعدی در رده سنی بزرگسالان باشیم.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران که روز گذشته با وجود ارائه بازی خوب در برابر استرالیا با نتیجه 3-2 شکست خورد، در بازی آخر باید به مصاف ویتنام 6 امتیازی برود و برای صعود باید ویتنام را شکست دهد. در صورت شکست ویتنام، ایران 6 امتیازی خواهد شد و صعود ویتنام و ایران به دور حذفی مسابقات خاطرات سال 2016 در بحرین را زنده خواهد کرد. در ادامه هر دو تیم این فرصت را خواهند داشت تا با پیروزی در بازی حذفی به جام جهانی جوانان صعود کنند.

1807336

جالب است بدانید، مربی‌ای که در سال‌های اخیر متحول کننده فوتبال ویتنام به خصوص در رده‌های پایه بوده کسی نیست؛ جز یورگن گده که معرف فوتبال ایران است. مربی‌ای که در فوتبال ایران و در تیم‌های مختلفی از جمله تیم ملی امید سابقه حضور دارد.

دیدگاه‌ها