کد خبر : 1894698 | 17 اسفند 1401 ساعت 20:14 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

روستایی علیه صعود یاران ابراهیمی

گلزنی و ضربه پنالتی مهاجم ایرانی الشحانیه منجر به پیروزی این تیم مقابل الوکره شد.

روستایی علیه صعود یاران ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام امیر  قطر، تیم فوتبال الشحانیه با بهره‌مندی از امیر روستایی در ترکیب و خط حمله‌اش، در حالی از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف الوکره رفت که این تیم امید ابراهیمی را بخاطر آسیب‌دیدگی دراختیار نداشت.

امیر روستایی که در دیدارهای اخیرشان در لیگ یک قطر نمایش خوبی با گلزنی ارائه کرده بود، امشب انگیزه زیادی برابر الوکره، تیم چهارم جدول لیگ ستارگان داشت و توانست در دقیقه ۵۰ گل اول بازی را برای الشحانیه به ثمر رساند.

یاران امید ابراهیمی پس از دریافت این گل شکل هجومی گرفتند و خیلی زود در دقیقه ۵۶ توانستند به گل تساوی برسند که نتیجه یک بر یک تا پایان تغییر نکرد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

چهارمین ضربه پنالتی الشحانیه در حالی با شوت امیر روستایی تبدیل به گل شد که اگر الوکره فرصت بعدی را از دست می‌داد، با نتیجه ۳ بر یک شکست می‌خورد که همین اتفاق هم افتاد و ضربه حازم الشحات تبدیل به گل نشد تا یاران ابراهیمی با این باخت نتوانند به جمع هشت تیم نهایی جام امیر قطر راه پیدا کنند.

الشحانیه در شب گلزنی امیر روستایی و پنالتی تبدیل به گل شده او به دور یک‌چهارم نهایی جام امیر قطر راه یافت و حالا باید منتظر برنده دیدار تیم‌های قطر اس. سی و الغرافه بماند.

دیدگاه‌ها