کد خبر : 1894911 | 19 اسفند 1401 ساعت 12:30 | 32.2K بازدید | 10 دیدگاه

آگبونلاهور: او کارایی خاصی ندارد اما مدام غر می‌زند

ریچارلیسون باید به تیم جوانان تاتنهام تبعید شود

گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق فوتبال انگلیس، از آنتونیو کونته خواست تا ریچارلیسون را به دلیل اظهارات اخیرش تنبیه کند.

ریچارلیسون باید به تیم جوانان تاتنهام تبعید شود

به گزارش "ورزش سه"، ریچارلیسون بعد از شکست تاتنهام مقابل میلان که به حذف این تیم از چمپیونزلیگ منجر شد، اظهارات بسیار تندی علیه کادرفنی تیمش داشت. بعد از این جنجال خیلی از چهره‌های سرشناس فوتبال انگلیس با انتقاد از مهاجم برزیلی، خواستار برخورد قاطع آنتونیو کونته با وی شدند.

ریچارلیسون که بعد از بازی مقابل استون ویلا و چلسی انتظار داشت مقابل میلان فیکس باشد، بعد از پایان بازی با حمله به کونته گفته بود: "اینجا کسی احمق نیست! باید ببینم کونته چه حرفی دارد. این فصل واقعا افتضاح بوده است، چون من فرصت زیادی برای بازی نداشتم. مصدومیتی جزئی داشتم. اما وقتی وارد زمین می‌شوم با تمام وجودم بازی می‌کنم و حضور در میدان حق من است."

1830555

گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق فوتبال انگلیس، یکی از کسانی بود که به این موضوع واکنش نشان داده و از سرمربی تاتنهام خواست تا ریچارلیسون را به تمرین تیم زیر 18 سال تبعید کند. او با انتقاد از مهاجم برزیلی گفت: "خرید ریچارلیسون 60 میلیون پوند هزینه داشت، اما او تا کنون هیچ گلی در لیگ برتر نزده و فقط دو پاس گل داده است. با این وجود معمولا مصدوم است و مدام غر می‌زند."

آگبونلاهور ادامه داد: "او مدعی شده که به خاطر بازی خوبش باید فیکس باشد، اما کدام بازی خوب؟ آیا منظور او صفر گل زده است؟! این برای بازیکن 60 میلیونی کافی نیست. وقتی از فرصتی که به شما داده می‌شود به نحو احسن استفاده نمی‌کنید باید ساکت باشید و غر نزنید. اگر من جای کونته بودم همین امروز او را به تیم زیر 18 سال تبعید می‌کردم تا متوجه اشتباهاتش شود و خود را پیدا کند."

1830554

مهاجم 25 ساله تاتنهام که تابستان فصل جاری راهی لیگ برتر انگلیس شد، تا کنون 25 بار برای تیم شمال لندن به میدان رفته است. او هنوز موفق به گلزنی در لیگ برتر نشده و تنها دو بار در چمپیونزلیگ گل زده است.

دیدگاه‌ها