کد خبر : 1895174 | 20 اسفند 1401 ساعت 20:25 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیکان ساختارمند و تاکتیکی است؛

فاضلی: از هواداران اراکی واقعا ممنونم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید این تیم به دنبال سه امتیاز دیدار با پیکان و صعود به رتبه‌های بالاتر در جدول است.

فاضلی: از هواداران اراکی واقعا ممنونم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم، در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر حاضر شد و در ابتدا عنوان ‌کرد: درست است که زمان زیادی تا پایان سال باقی مانده اما با توجه به اینکه بازی آخر امسال است، پیشاپیش سال جدید را به همه هموطنان عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید، سالی پربرکت برای همه باشد.

او سپس در خصوص بازی گفت: تیم پیکان، تیم بسیار ساختارمندی است و به لحاظ تاکتیکی تیمی است که به خوبی فوتبال بازی می‌کند و در دفاع و حمله برنامه‌های خوبی دارند و جزء معدود تیم‌هایی هستند که دو سیستم را به خوبی اجرا می‌کنند و بدون کوچکترین تفاوتی در ۹۰ دقیقه یک بازی، دو سیستم را تغییر می‌دهند و بازیکنان‌ و تیم‌شان ساختار خوبی دارند که به خوبی این دو سیستم را اجرا می‌کنند و مشخص است که کادرفنی این تیم به خوبی وقت می‌گذارند.

1831090

فاضلی ادامه داد: بازی سختی داریم و بازیکنانمان به خوبی این را می‌دانند. برای تثبیت جایگاهمان در جدول و پیشرفت و صعود در جدول، نیاز داریم که بازی فردا را ببریم. می‌دانیم تیم پیکان، تیم محترم و باشخصیتی است اما تلاشمان این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او با اشاره به حمایت هواداران آلومینیوم از این تیم گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در بازی‌های اخیر خوب حمایت کردند، به خصوص بازی قبل مقابل سپاهان. از آنها دعوت می‌کنم که فردا در آخرین بازی سال ۱۴۰۱ حمایت خوبی از ما به عمل بیاورند. ما نیاز به حمایت آنها داریم و فکر می‌کنم هواداران هم درک کرده‌اند که بازی حساسی برای ما خواهد بود. امیدوارم که بازی خوبی داشته باشیم.

مربی آلومینیوم در پایان گفت: اگر از هر هفته سه بازی زیبا انتخاب کنیم، قطعا مسابقه‌ای که یک طرف آن آلومینیوم اراک بوده هم جزء آن مسابقات است. فردا حریف هم تاکتیکی بازی می‌کند و امیدوارم یک بازی زیبا، تاکتیکی و تماشاگرپسند، همراه با کسب سه امتیاز ارائه بدهیم.

دیدگاه‌ها