کد خبر : 1895367 | 21 اسفند 1401 ساعت 18:37 | 11.1K بازدید | 2 دیدگاه

می‌گفتند من برف اراک را نمی‌بینم

رحمتی: فوق‌العاده افتضاح بودیم

سرمربی آلومینیوم اراک از باشگاه تقاضا دارد هرچه زودتر تکلیف قرارداد بازیکنان را مشخص کند.

رحمتی: فوق‌العاده افتضاح بودیم

به گزارش “ورزش سه”، سید مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از‌ دیدار با پیکان گفت: ما می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم. تیم پیکان در پرس و بازپس‌گیری توپ و توپ سوم جزء سه تیم اول ایران است. پایه و اساس بازی تیم پیکان بر اساس توپ‌گیری از تیم حریف و پرس شدیدی است که از بالا انجام می‌دهند. 
او در مورد عملکرد آلومینیوم ادامه داد: از خود من تا بقیه امروز واقعا افتضاح بودیم. نه من و نه بازیکنان در حد و انتظار خودمان و چیزی که هوادران توقع داشتند و نسبت به بازی قبلی‌مان نبودیم اما با پرس سنگین پیکان عملا کار ما در نیامد و در پرس پیکان موقعیت‌های خوبی داشت. فکر می‌کنم ما هم دو سه موقعیت خوب داشتیم که داخل محوطه ۶ قدم بود نتوانستیم استفاده کنیم. در کل باید به شما عزیزان بگویم که امروز فوق العاده افتضاح بودیم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم یک امتیاز را از این بازی بگیریم. 

1831513

رحمتی در مورد عدم تمرکز بازیکنانش و مشکلات مربوط به باشگاه عنوان کرد: سه روز دیگر می‌شود یک سال که من در خدمت شما و مردم خوب اراک و باشگاه آلومینیوم هستم. در این یک سال سعی کرده‌ایم که یک تیم باشخصیت بسازیم و از لحاظ نتیجه‌گیری به ثبات برسیم که شما عملا می‌بینید توانستیم تیمی متشکل از بازیکنان با شخصیت بسازیم و خودتان در رسانه‌های کشور می‌بینید که چگونه در مورد آلومینیوم صحبت می‌کنند. عملا من فکر می‌کنم نزدیک به دو ماه است که دارم به باشگاه گوشزد و خواهش می‌کنم کنار ما بیایند و از این تیم حمایت کنند. من فکر می‌کنم هیچ چیز در این باشگاه در حال حاضر درست نشده. از آقای محمدی واقعا تشکر می‌کنم که امروز ظهر قوت قلبی به من و بازیکنانم داد ولی عملا ما هیچ هدفی را برای سال بعد دنبال نمی‌کنیم. قرارداد خیلی از بازیکنان تمام شده است. ما یک سال زحمت کشیدیم و باشگاه آلومینیوم به این‌ها پول داده و این درست نیست که ۷ بازی مانده تا سال تمام شود، ولی عملا بازیکن نمی‌داند چه کاره است و چه اتفاقی قرار است برایش بیفتد. هیچ کس پاسخ‌گو نیست. در باشگاه و  هیات مدیره باشگاه از آقای محمدی و الهی شکیب تقاضا می‌کنم هرچه زودتر به این نابسامانی سر و سامان بدهند که عملا ما هم بدانیم سال بعد قرار است چه اتفاقی بیفتد. سالیان گذشته شرایط این باشگاه را می‌دانید و اول فصل می‌گفتند مهدی رحمتی به هفته پنجم نمی‌رسد و برف اراک را نمی‌بیند، ولی یک مربی توانسته یک سال اینجا بماند و کار کند. اگر برای سال بعد قرار است این تیم حفظ شود و ما این راه را ادامه بدهیم، مسلما باید الان به فکر تمدید قرارداد بازیکنانمان باشیم و اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد مثل سالیان قبل ادامه می‌دهیم.

1831510

دیدگاه‌ها