کد خبر : 1895405 | 21 اسفند 1401 ساعت 21:38 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

بیش از یک سال انتظار به سر رسید؛

بغض شاکری بالاخره در سیرجان ترکید (عکس)

یونس شاکری پس از مدت‌ها موفق شد در لیگ برتر گلزنی کند.

بغض شاکری بالاخره در سیرجان ترکید (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین مرتبه در دیدار هفته سوم لیگ بیست و یکم بود که شاکری در جریان تساوی یک بر یک گل‌گهر مقابل نساجی موفق به گلزنی شد. شاکری در آن مقطع بسیار آماده بود و در دو بازی قبلی هم با پاس گل‌های خود به تیمش کمک کرده بود، اما در دیدار هفته چهارم اتفاقی وحشتناک انتظارش را می‌کشید و در مصاف با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی رباط صلیبی‌اش پار شد.
شدت مصدومیت شاکری به حدی بود که دیگر نتوانست در مسابقات لیگ بیست و یکم بازی کند و به همین دلیل هفته‌های ابتدایی فصل جاری را هم از دست داد، اما رفته رفته با اعتماد کادر فنی آماده شد و شرایط حضور به عنوان بازیکن ثابت را هم پیدا کرد.
در این فصل شاکری در مصاف با نفت مسجد سلیمان که به واسطه جدایی قطعی امیر قلعه‌‍‌نویی از گل‌گهر یک دیدار خاص بود، هشتمین حضور خود را در ترکیب تجربه کرده (دو حضور ثابت و 6 حضور تعویضی) و سرانجام موفق شد پس از بیش از یک سال برای سرمه‌ای‌‍پوشان سیرجانی گلزنی کند.
این اتفاق برای گل‌گهری‌ها این‌قدر اهمیت داشت که سعید الهویی هم در کنفرانس خبری پس از مسابقه به آن اشاره کرد و از بازگشت این مهاجم به فرم خوب برای کمک به تیم در هفته‌های آتی ابراز خوشحالی داشت.
واکنش شاکری و هم تیمی‌هایش پس از گلزنی شدت فشاری که روی این بازیکن طی یک سال و اندی اخیر وجود داشته را نمایان کرد و حالا باید دید در دیدار جام حذفی و همین‌طور ادامه رقابت‌های لیگ برتر این بازیکن زیر نظر کادر فنی جدید گل‌گهر چه عملکردی ارائه خواهد کرد.
عکس‌ها: ابوالفضل امیرزاده

1831603
1831602
1831604
1831605

دیدگاه‌ها