کد خبر : 1895500 | 22 اسفند 1401 ساعت 11:19 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت دیوانه‌کننده الدحیل:

مشکل بزرگ و مشترک السد و مجیدی!

در شرایطی که السد بازی بزرگ هفته را از الدحیل برده بود، با دریافت 2 گل در وقت‌های تلف شده، به تساوی رضایت داد.

مشکل بزرگ و  مشترک السد و مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، میان تیم‌های السد و الدحیل برگزار شد. در این دیدار، شاگردان خوانما لیلو تا لحظات پایانی با 2 گل از حریف پیش بودند که در اتفاقی عجیب، در دقایق 90+6 و 90+8 دروازه خود را باز شده دیدند.

این مسابقه که دیداری معوقه از هفته دهم لیگ ستارگان بود، در ورزشگاه جاسم بن حمد و به میزبانی السد برگزار شد. شاگردان لیلو بازی را خوب آغاز کرده و در دقیقه 34 توسط بونجاح به گل رسیدند. ارسال سانتی کازورلا از پشت محوطه، در دهانه دروازه به این بازیکن الجزایری رسید و او با شوتی تک ضرب، دروازه صلاح زکریا را گشود.

1831809

برتری السد در دقیقه 56 بیشتر شد. حرکت خوب پدرو میگوئل از سمت راست و ارسال زمینی او به سانتی کازورلا رسید و این بازیکن باتجربه با یک شوت که با پای چپ زده شد، دروازه الدحیل را برای بار دوم گشود تا میزبان اختلاف را به عدد 2 برساند.

در شرایطی به نظر می‌رسید السد سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و ضمن رساندن فاصله اش با الدحیل به عدد چهار، به رتبه دوم جدول صعود رسیده، اما لحظات مرگبار برای تیم میزبان از راه رسیدند. جایی که کمک داور بازی 8 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد و اتفاقات بزرگی در همان لحظات رقم خورد.

1831810

ابتدا این نام تائه هی بود که در دقیقه 90+6 در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی دیدنی و غیرقابل مهار، توپ را به کنج دروازه السد فرستاد تا اختلاف به حداقل برسد.

در شرایطی که تنها چند ثانیه به اتمام بازی باقیمانده بود، اما ارسال دیدنی محمد موسی از سمت راست، در محوطه 6 قدم به فدریکو فرناندز، مدافع آرژانتینی و پیش تاخته الدحیل رسید و او با یک ضربه سر تماشایی، توپ را به تور دروازه السد چسباند تا الدحیل در دقیقه 90+8 به بازی برگردد.

1831811

در پایان این بازی دیوانه کننده با تساوی 2 – 2 به پایان رسید تا السد به شکل ناباورانه ای این پیروزی مهم را از دست دهد. بدین ترتیب الدحیل با کسب امتیاز 36، صدرنشین لیگ ستارگان باقی ماند و السد با 29 امتیاز، در رتبه سوم جای گرفت.

دیدگاه‌ها