کد خبر : 1895650 | 23 اسفند 1401 ساعت 02:30 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

جعفری: آقای قلعه‌نویی قدردان شماییم

مدافع چپ تیم امید درباره جدایی امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر نکات جالبی بیان می‌کند.

جعفری: آقای قلعه‌نویی قدردان شماییم

به گزارش “ورزش سه”، گل‌گهر سیرجان در گودبای‌ پارتی امیر قلعه‌نویی با چهار گل نفت مسجدسلیمان را  شکست داد تا این تیم را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌‌ کند.

امیر جعفری مهاجم جوان سیرجانی‌ها در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود، می‌دانستیم که نفت مسجد سلیمان با وجود اینکه در حال حاضر مربی ندارد، تیم خوبی است. اما تلاش کردیم که با پیروزی در این دیدار شکست مقابل استقلال را جبران کنیم. ما در بازی نیم فصل اول هم پنج گل به نفت مسجدسلیمان زدیم و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نه گل مقابل این تیم به ثمر رساندیم.

او در مورد خداحافظی امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر و معرفی او به عنوان سرمربی تیم ملی، ادامه داد: از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنیم و کل بچه‌های تیم قدردان زحمات ایشان هستند. این آخرین بازی امیرخان بود و ما سعی کردیم به ایشان هدیه خوبی بدهیم.

این مهاجم گیلانی در رابطه با داوری این دیدار عنوان کرد: قضاوت داور خیلی بهتر از بازی گذشته ما مقابل استقلال بود. صحنه سخت و بحث‌برانگیزی‌ در بازی وجود نداشت اما داور خوب سوت می‌زد.

او درباره اینکه به عنوان یار تعویضی به میدان آمد اظهار داشت: شایان مصلح یک مصدومیت جزئی داشت و من به جای او وارد زمین شدم. خدا را شکر عملکردم خوب بود و توانستم به تیم کمک کنم.

جعفری در پایان در خصوص وضعیت گل‌گهر و هدف این تیم افزود: ما در جام حذفی یک دیدار مهم مقابل فولاد پیش رو داریم و خیلی امیدواریم‌ که برنده بازی باشیم و در لیگ هم تلاش می‌کنیم جایگاه بهتری کسب کنیم.

دیدگاه‌ها