کد خبر : 1895695 | 23 اسفند 1401 ساعت 10:36 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

جایگاه واقعی پیکان اینجای جدول نیست

لیموچی: تمیروف بدشانس بود که پاسم را گل نکرد

هافبک پیکان می‌گوید تیمش نمایش خوبی ارائه می‌دهد اما با بدشانسی در کسب نتیجه مواجه شده است.

لیموچی: تمیروف بدشانس بود که پاسم را گل نکرد

‎به گزارش "ورزش سه"، پیکان در ایستگاه بیست و سوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم در اراک به تساوی یک بر یک رسید. مهدی لیموچی مهاجم خودروسازان در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. در هر دو نیمه موقعیت گلزنی داشتیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. در این دیدار یک موقعیت خوب برای تمیروف ساختم، اما ضربه او با بدشانسی در درون دروازه حریف قرار نگرفت. فرصت‌های دیگری نیز داشتیم اما حیف شد که پیروز نشدیم.

او در مورد وضعیت پیکان در جدول ادامه داد: متاسفانه نتایج آن‌طور که می‌خواستیم، پیش نرفت. تیم ما جوان است و خوب بازی می‌کند ولی با وجود شایستگی‌هایی که داشتیم با وضعیت خوبی سال 1401 را به پایان نرساندیم. انشاالله در بازی‌های باقی مانده تلاش می کنیم که نتایج بهتری بگیریم و جایگاه خودمان را در جدول ارتقا بدهیم.

این بازیکن که پس از گلزنی مقابل گل‌گهر نام خود را مطرح کرد، درباره وضعیت خودش اظهار داشت: خدا را شکر در آن دیدار زحمات بچه‌ها را به ثمر نشاندم، شرایط خوبی در تیم دارم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

لیموچی در رابطه با محرومیتش‌ به خاطر شکایت قشقایی شیراز بعد از رفتن به فولاد و سپس حضور در پیکان عنوان کرد: آن فصلی که در قشقایی توپ می‌زدم، پیشنهادات زیادی داشتم و من فولاد را انتخاب کردم. در یکی دو بازی برای فولاد به میدان رفتم، پس از آن باشگاه قشقایی به خاطر فسخ یک‌طرفه از من شکایت کرد. حدود یک سال زمان برد تا رای صادر شود تا اینکه چهار ماه من را محروم کردند. در مجموع یک سال و چهار ماه از میادین دور بودم. ‎پس از پایان دوران محرومیت، پیکان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کردم. از شرایطم راضی هستم و امیدوارم بتوانم به این روند ادامه دهم.

لیموچی در پایان افزود: تیم ما بسیار جوان است. آقای حسینی‌ با تفکرات خود یک تیم جوان را راهی مسابقات این فصل کرد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم تا جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.

دیدگاه‌ها