کد خبر : 1895746 | 23 اسفند 1401 ساعت 14:30 | 5.3K بازدید | 13 دیدگاه

روند مس کرمان علیه امید مدعیان سقوط

مس کرمان طی هفته‌های اخیر با نمایشی که داشته مدعیان سقوط را تا حد زیادی ناامید کرده و باید دید طی هفته‌های باقی مانده شرایط به چه شکل دنبال خواهد شد.

روند مس کرمان علیه امید مدعیان سقوط

به گزارش "ورزش سه"، تیم فرزاد حسین خانی طی دو هفته اخیر دو بازی سخت را مقابل فولاد خوزستان در خانه و در ادامه هوادار تهران در زمین حریف برگزار کرده و نکته جالب توجه این بوده که علی‌رغم تساوی برابر این حریفان، از حیث ایجاد موقعیت، برتری قابل توجهی را به نام خود ثبت کرده است.

آن‌ها برابر فولاد خوزستان در شرایطی به تساوی دست یافتند که سه موقعیت تک به تک را برابر حریف از دست دادند و این در حالی بود که از حریف در این شرایط پیش بودند و با ایجاد برتری عددی، شاید دستیابی به پیروزی نیز دور از دسترس آن‌ها نبود. این شرایط در بازی با هوادار نیز برای شاگردان فرزاد حسین خانی شکل گرفت و آن‌ها در شرایطی از تیم ساکت الهامی جلو افتادند که در ادامه دو موقعیت تک به تک را از کف دادند و یک بار نیز ضربه ایستگاهی این تیم توسط عارف رستمی به تیرک دروازه خورد.

نمایش تاکتیکی مس کرمان تحت رهبری فرزاد حسین خانی به شکلی بوده که امیدها را تا حد زیادی برای تیم‎‌های مدعی سقوط کمرنگ کرده است و چه بسا اگر لیگ تعطیل نمی‌شد، آن‌ها می‌توانستند با ایجاد موقعیت امتیازی برتر نسبت به نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، کاملا خطر سقوط را از خود دور کرده و شرایط را به سود خود کنند.

1806413

فرزاد حسین خانی که در نیم فصل دوم توانسته تیمش را تقویت کند و اکنون تفکرات تاکتیکی خود را روی نارنجی‌پوشان کاملا دیکته کرده، نسبت به تیمی که در روزهای ابتدایی فصل سیمای تازه سقوط کرده و پر استرس را داشت، کاملا متفاوت ظاهر شده است.

آن‌ها البته در نیم فصل اول و در این مقطع برابر رقبایی که اکنون در پیش دارند، موفق به کسب 5 امتیاز شده بودند. هفت بازی و پنج امتیاز شاید تکرار آن برای بقای دوباره مس کرمان کافی به نظر برسد، خصوصا اینکه یکی از این تقابل‌های باقی مانده مقابل تیم نفت آبادان مدعی سقوط است که در بازی رفت برابر مس کرمان شکست خورده بود، اما قطعا با روندی که فرزاد حسین خانی تیمش را رهبری می‌کند، او اکنون به دنبال شگفت‌زده کردن دیگر مدعیان نیز خواهد بود تا از روزهای خوب شاگردانش با دور کردن فرصت‌سوزی‌ها، امتیازات بیشتری را نصیب خود کند.

مس کرمان در هفته‌های باقی مانده باید برابر آلومینیوم اراک، نفت آبادان، پرسپولیس، مس رفسنجان، تراکتور، ملوان و در نهایت سپاهان قرار گیرد. قرعه‌ای سخت که باید دید آیا آن‌ها روند امتیازگیری نیم فصل اول را در این تقابل‌ها تکرار خواهند کرد یا شرایط بهتر برای آن‌ها پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها