کد خبر : 1895818 | 23 اسفند 1401 ساعت 23:36 | 35.8K بازدید | 27 دیدگاه

برای همان یک‌درصد شانسی که داریم می‌جنگیم

کلوپ: ترجیح می‌دادم جای آنچلوتی بودم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با وجود سختی کار مقابل رئال مادرید امیدوار است که تیمش بتواند یک صعود تاریخی رقم بزند.

کلوپ: ترجیح می‌دادم جای آنچلوتی بودم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ میهمان رئال مادرید است. این تیم در دیدار رفت با نتیجه عجیب 5-2 شکست خورد و فردا به دنبال رقم زدن کامبکی تاریخی برای تغییر معادلات و صعود به جمع هشت تیم نهایی است. یورگن کلوپ پیش از این دیدار تاکید کرد که تیمش حتی اگر یک درصد هم شانس داشته باشد، تا آخر برای آن تلاش خواهد کرد.

سرمربی لیورپول در نشست خبری قبل از بازی برگشت با رئال مادرید گفت: "با حریف قدرتمندی بازی خواهیم کرد و باید سعی کنیم آنها را شکست دهیم. برای همین اینجا هستیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. سه هفته پیش هم گفتم که بازی رفت برای ما تمام شده و باید به فکر بازی برگشت باشیم. اگر فقط یک درصد شانس صعود داریم، برای رسیدن به همان یک درصد تلاش خواهیم کرد. احترام زیادی برای این رقابت‌ها و حریف خود قائلیم و منتظر بازی فردا هستیم."

یورگن کلوپ در ادامه افزود: "ما چیزی برای باختن نداریم. این شرایط بهتری نسبت به زمانی است که ممکن است همه چیز را از دست بدهید. ما می‌توانیم یک بازی را ببازیم. این را قبلا احساس کردیم و این احساس را دوست نداریم. ممکن است اینجا به شکل مناسبی حذف شویم. من شرایط کارلو (آنچلوتی) را ترجیح می‌دهم؛ دفاع از اختلاف سه گل بازی رفت!"

لیورپول در دیدار رفت با دو گل از حریف پیش افتاد اما در ادامه پنج گل خورد تا با شکستی سنگین زمین را ترک کند. کلوپ معتقد است که تیمش می‌تواند حالت برعکس این اتفاق را نیز رقم بزند: "وقتی می‌توانیم خودمان را با شوک منفی غافلگیر کنیم، پس باید بتوانیم به شیوه‌ای مثبت نیز خودمان را غافلیگر کنیم. اینجا نیستیم که به رئال بگویم مراقب باش ما می‌آییم، بلکه اینجاییم تا بازی را ببریم. برای رقم زدن چنین اتفاقی باید اوج عملکرد خود را به نمایش بگذاریم."

1832349

او در مورد خط حمله خطرناک تیم حریف گفت: "در نیمه دوم بازی رفت در کنترل بازی به مشکل خوردیم. ما نمی‌توانیم وینسیوس جونیور و کریم بنزما را آزاد بگذاریم، اما برای مدت طولانی چنین کاری انجام دادیم. فردا باید از نظر تاکتیکی فوق‌العاده فعال باشیم، چه با توپ چه بدون توپ. هافبک‌های ما باید پرس خوبی انجام دهند و هوشمندانه ریسک کنیم."

سرمربی لیورپول در خصوص هدف تیمش در بازی فردا گفت: "ما می‌خواهیم کاری را که در نیمه اول انجام دادیم را تکرار کنیم، البته بدون تکرار بخش‌هایی که مربوط به گل خوردن‌هایمان بود. ما احتمالا صعود نکنیم و صددرصد مردم فکر می‌کنند که ما هیچ شانسی نداریم. البته اگر من تنها کسی باشیم که فکر می‌کند کمی شانس صعود داریم باز خوب است! به هر حال این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

یورگن کلوپ به یک غایب قطعی در تیمش برای بازی فردا اشاره کرده و افزود: "استفان بایچتیچ درد زیادی احساس نمی‌کند، اما باید اجازه دهیم تا او دوران نقاهت خود را به طور کامل سپری کند."

او در ادامه صحبت‌های خود در مورد نحوه بازی تیم حریف گفت: "آنها اعتمادبه‌نفس خود را هیچ گاه از دست نمی‌دهند که یک مهارت بزرگ برای هر تیمی محسوب می‌شود. واقعا هیچ چیزی نمی‌تواند آنها را به طور منفی غافلیگر کند که قابل تحسین است. ما شرایط متفاوتی نسبت به آنها داریم. رئال مادرید تیم فوق‌العاده‌ای است و احترام زیادی برای آنها قائل هستم. آنها بازیکنان باتجربه‌ای چون مودریچ، بنزما و کروس و البته جوان‌هایی چون وینی و شوامنی دارند! خدای من چه تیمی... آنها ویژگی‌های برتر خود را حفظ کرده و همواره به راه خود ادامه می‌دهند. اگرچه فینال‌های بزرگی را به آنها واگذار کرده‌ایم ولی بازی خوبی هم مقابلشان داشته‌ایم."

1832350

با وجود سختی کار در سانتیاگو برنابئو، کلوپ بار دیگر تاکید کرد که تیمش برای پیروزی در مادرید حضور یافته است: "ما اینجا هستیم تا بازی را ببریم که به اندازه کافی کار دشواری است. آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند. شانس خود را امتحان خواهیم کرد ولی اینطور نیست که با خود بگوییم زدن سه گل کار سختی نیست، چون واقعا سخت است. ما امید خیلی کمی داریم اما فردا تلاشمان را خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها