کد خبر : 1896197 | 26 اسفند 1401 ساعت 13:02 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

بدون تغییرات همیشگی؛

با آخرین 11 بازیکن احتمالی قلعه‌نویی در سیرجان

امیر قلعه‌نویی باید برای آخرین مرتبه تیمش را از ساعت 16:30 دقیقه امروز به مصاف فولاد خوزستان بفرستد.

با آخرین 11 بازیکن احتمالی قلعه‌نویی در سیرجان

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار بود مصاف برابر نفت مسجد سلیمان دیدار خداحافظی امیر قلعه‌نویی با سیرجانی‌ها باشد، اما او که دوست نداشت در موقعیتی حساس تیمش را تنها بگذارد، برای دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی هم در گل‌گهر ماند، تا در مصاف برابر قرمزپوشان اهوازی هدایت تیمش را از روی نیمکت برعهده بگیرد.

امیر قلعه‌نویی برای انتخاب دروازه‌بان تیم کار سختی در پیش ندارد و با توجه به مصدومیت منادی، این محسن فروزان خواهد بود که در بازی خداحافظی قلعه‌نویی با گل‌گهر شرکت خواهد کرد.

در مرکز خط دفاعی آرمین سهرابیان و مسیح زاهدی مانند بازی‌های گذشته بیشترین شانس را دارند. در سمت راست خط دفاعی قلعه‌نویی دو بازیکن آماده به نام برزای و تیکدری را دارد، اما در پست دفاع چپ با توجه به مصدومیت شایان مصلح، در مصاف با فولاد خوزستان فرصت به امیر جعفری جوان داده خواهد شد.

1833059

در خط میانی که امیر قلعه‌نویی این منطقه را با سه بازیکن پوشش می‌دهد، به نظر می‌رسد شانس امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو و نوید عاشوری با توجه به نمایش بسیار خوبی که در مصاف با نفت مسجد سلیمان داشتند، بیشتر از سایرین باشد.

در نهایت در بخش هجومی هم در بازی گذشته مرتضی تبریزی، رضا شکاری و محمدرضا حسینی بازی کردند که بعید به نظر می‌رسد در این بخش هم شاهد تغییری باشیم. با این وصف بار دیگر رضا شکاری مهاجم نوک گل‌‎گهر خواهد شد؛ حسینی در پست وینگر راست بازی خواهد کرد و تبریزی به سمت چپ خواهد آمد.

البته امیر قلعه‌نویی نیمکت بسیار خوبی هم در اختیار دارد که در طول آخرین حضور خود روی نیمکت سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی و با توجه به روند مسابقه می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد.

محسن فروزان – امیر جعفری، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری.

دیدگاه‌ها