کد خبر : 1896260 | 26 اسفند 1401 ساعت 17:45 | 20.8K بازدید | 51 دیدگاه

از توماس مولر تا هانسی فلیک؛

همه واکنش‌ها به قرعه هیجان‌انگیز سیتی- بایرن

جذاب ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین دو‌ تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار شد. بر این اساس مشخص شد که در جذاب‌ترین بازی این مرحله دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی که هر دو هم مدعی قهرمانی هستند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این بین واکنش‌ها به این تقابل در نوع خود جذاب بوده است.

اولیور کان (مدیر بایرن مونیخ): "هواداران فوتبال در سراسر جهان می‌توانند منتظر این دوئل باشند. منچسترسیتی یک تیم کاملاً خوب است، اما ما بایرن مونیخ هستیم. ما باید برای این بازی بزرگ آماده شویم. یک دیدار مجدد با پپ گواردیولا، با ارلینگ هالند، با دوستان خوب بوندسلیگا برگزار خواهد شد. اگر می‌خواهید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوید، باید بهترین‌ها را شکست دهید. این چالش است و ما خوشحالیم که آن را قبول می‌کنیم."

یولیان ناگلزمن (سرمربی بایرن مونیخ): "این یک قرعه خوب و چالش‌برانگیز است. اگر در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورید، نمی‌توانید بگویید که خوش شانس بودیم. مرحله گروهی سختی داشتیم، سپس پاری سن ژرمن آمد و حالا سیتی. یک نیمه نهایی احتمالی می‌تواند در سطح بالا باشد. رئال سال گذشته مسیر مشابهی را طی کرد. من انرژی زیادی از قرعه‌کشی دریافت می‌کنم و انتظار زیادی دارم."

توماس مولر (کاپیتان بایرن مونیخ): "از زمانی که پپ بایرن را ترک کرد مدت زیادی می‌گذرد، اکنون اولین بازی مقابل تیمش است. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم. سیتی بسیار باثبات است، بازیکنان خوبی در طول سال‌ها به دست آورده است و به خوبی با هم کار کرده‌اند. بازی‌های هیجان‌انگیزی خواهد بود. چیزی که فکر می‌کنم عالی است این است که ما بازی برگشت را در مونیخ داریم. ما برای این چالش آماده هستیم."

لئون گورتزکا (بازیکن بایرن مونیخ): "مطمئناً نمی‌توان آن را شانس نامید. اما یک چیز بسیار خوب نیز در آن وجود دارد؛ این مسیری است برای قهرمانان واقعی و ما هم می‌خواهیم قهرمان شویم. به همین دلیل من مشتاقانه منتظر آن هستم. سیتی بازیکنان برجسته و مربی بسیار خوبی دارد. آن‌ها مدتی است که با هم بازی می‌کنند و دقیقا می‌دانند که در زمین چه می‌کنند، آن‌ها به شدت روی توپ مسلط هستند. چالش را قبول کنیم و ما مشتاقانه منتظر آن هستیم."

جاشوا کیمیچ (بازیکن بایرن مونیخ): "مطمئناً این یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها است. با این وجود، ما اعتماد به نفس داریم و من شخصا خوشحالم که بعد از مدت‌ها مقابل پپ گواردیولا بازی می‌کنم. با خوشحالی منتظر دو بازی خواهیم بود زیرا دو تیم برتر در حال دیدار با هم هستند. سیتی بازیکنان بسیار خوبی دارد، همراه با یک مربی خوب که برنامه خوبی دارد. آنها سال‌ها است که به طور مداوم در بالاترین سطح بازی می‌کنند. همچنین تیمی با بازیکنان بسیار خوب است. اما ما قبلاً نشان داده‌ایم که به عنوان یک تیم بسیار خوب کار می‌کنیم و یک مربی عالی نیز داریم. این دوئلی برابر خواهد بود."

تکسیکی بیگیریستین (مدیر ورزشی منچستر سیتی): "بایرن یکی از مدعیان قهرمانی در کنار ما است و آنها یکی از مدعیان دیگر را یعنی پاری سن ژرمن شکست دادند. خیلی سخت خواهد بود، اما فکر می‌کنم ما برای آنها هم حریف سختی خواهیم بود. قطعاً بازی سخت و زیبایی خواهد بود. دو مربی خوب، بازیکنان خوب زیاد در زمین. من می‌توانم نمایش بزرگی از فوتبال بزرگ را ببینم."

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان: "همیشه خوب است وقتی می‌توانی بهترین‌ها را در طول مسیر حذف کنی. تیم کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. فرصت‌ها وجود دارد. بازی در برابر بهترین‌ها چالش بزرگی است."

دیدگاه‌ها