کد خبر : 1896484 | 27 اسفند 1401 ساعت 21:32 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

مدیر سویا: یونایتد شانس اول قهرمانی لیگ اروپاست

مدیر ورزشی سویا که تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با منچستریونایتد دیدار خواهد کرد می‌گوید شیاطین سرخ شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.

مدیر سویا: یونایتد شانس اول قهرمانی لیگ اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم قرعه‌کشی مرحل یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که روز جمعه در بوداپست برگزار شد سویا، تیمی که بیشترین تعداد قهرمانی در لیگ اروپا را دارد، حریف خود را شناخت. این تیم اسپانیایی باید در این مرحله به مصاف منچستریونایتد برود.

یونایتد در این فصل لیگ اروپا برای رسیدن به یک‌چهارم نهایی دو تیم اسپانیایی، بارسا و رئال بتیس را حذف کرده است و حالا در این مرحله باید به مصاف یک تیم دیگر اسپانیایی، سویا، برود.

1832916

در صورت عبور تیم اریک تن‌هاخ از مانع سویا شیاطین سرخ در مرحله بعدی باید به مصاف یوونتوس یا اسپورتینگ بروند و در صورت پیروزی به فینال خواهند رسید. با اینکه یونایتد در تاریخ لیگ اروپا تا کنون موفق به حذف سویا نشده، اما مدیر ورزشی این تیم می‌گوید شیاطین سرخ امسال شانس اول قهرمانی هستند.

مونچی، مدیر ورزشی سویا، در مصاحبه‌ای با روزنامه موندو دپورتیوو گفت: "اگر از من بپرسید که آیا لیگ اروپا امسال یک مدعی قهرمانی اصلی دارد می‌گویم بله، منچستریونایتد. آنها شانس اول قهرمانی هستند.

ما چندین بازیکن مصدوم داریم که بازگشت آنها قدرت‌مان را بیشتر می‌کند. درست است که ما شش بار فاتح لیگ اروپا شده‌ایم ولی در فصل جاری شرایط خوبی نداریم و در همین تورنمنت هم بازی‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. من فقط به دلیل بازی یونایتد با بتیس نمی‌گویم آنها شانس قهرمانی هستند. کافی است همه بازی‌های آنها در فصل جاری را ببینید تا متوجه بشوید منظورم چیست".

1833524

دیدگاه‌ها