کد خبر : 1896874 | 01 فروردين 1402 ساعت 13:57 | 14.5K بازدید | 7 دیدگاه

جنگجویی چشمی، در تیم ملی هم ادامه دارد

روزبه چشمی این فصل یکی از خوب‌های استقلال بوده است و رد و پای او در امتیازات حساسی که استقلال به دست آورده، کاملا پیداست.

جنگجویی چشمی، در تیم ملی هم ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در آخرین بازی استقلال در لیگ برتر در سال گذشته و در مصاف با فولاد سایه به سایه اشکان دژاگه دوید و اجازه نداد این بازیکن خلاق موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال خلق کند. او در یک صحنه هم مانع از این شد که ضربه بازیکن فولاد را به دروازه استقلال پیدا کند. در صحنه ای که فولادی‌ها تصور می‌کردند، توپ به دست روزبه چشمی خورده و داور باید به سود آنها پنالتی اعلام کند اما در تصاویر آهسته مشخص شد که روزبه توپ به دست روزبه چشمی نخورده است.

روزبه چشمی با همین خصوصیت به تمرین تیم ملی رفته است. او حتی در تمرینات تیم ملی و در بازی‌های 5 در برابر 2 هم برای تصاحب توپ همه تلاش خود را بکار می‌گیرد. اینطور می‌توان گفت جنگجویی روزبه چشمی در تیم ملی هم ادامه دارد.

1834363

ریکاردو ساپینتو با توجه به خصوصیتی که از روزبه چشمی دید، او را به عنوان تک هافبک تیمش به میدان می‌فرستد. این در حالی است که این‌روزها بیشتر تیم‌های حاضر در لیگ برتر با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند. روزبه چشمی به تنهایی این نقش را به خوبی ایفا می‌کند، این به خاطر تلاش بی امان این بازیکن در جلوی خط دفاعی است. او لحظه ای دست از تلاش نمی‌کشد و بازیکن صاحب توپ در جلوی خط دفاعی را رها نمی‌کند. مهارهای خوب از او و نجات دروازه استقلال را به طور حتم در بازی های مختلف استقلال دیده اید. همه این‌ها به کنار، روزبه چشمی سعی می‌کند در بازیسازی هم با پاس‌های ساده ای که می‌دهد، به شکل گیری حملات استقلال کمک کند. به نظر می‌رسد روزبه با این جدیت و این تلاش در ترکیب تیم امیر قلعه نویی هم یکی از بازیکنان کلیدی باشد.

دیدگاه‌ها