کد خبر : 1896886 | 01 فروردين 1402 ساعت 14:55 | 72.9K بازدید | 52 دیدگاه

خشم گریزمان از کاپیتانی امباپه: خداحافظی می‌کنم!

آنتوان گریزمان، مهاجم تیم ملی فرانسه، از تصمیم احتمالی دیدیه دشان برای اهدای بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه بسیار عصبانی است.

خشم گریزمان از کاپیتانی امباپه: خداحافظی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی هوگو لوریس از تیم ملی فرانسه باعث شده که کادر فنی این تیم درگیر معضل انتخاب کاپیتان جدید شود و خداحافظی رافائل واران هم دردسرهای این تیم را برای انتخاب گزینه درست بیشتر کرده است. 

دشان روز گذشته مدعی شد که جلساتی را با بازیکنانش برگزار خواهد کرد تا تصمیم درستی درباره انتخاب کاپیتان جدید این تیم بگیرد اما از ویژگی رهبری و برقراری ارتباط امباپه بسیار تمجید کرد.

با این حال، روزنامه اکیپ اعلام کرد که تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شده و قرار است امباپه از این به بعد بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را به بازو ببندد. 

1774549

حالا روزنامه فیگارو مدعی شده که این تصمیم سرمربی فرانسه برای انتخاب این بازیکن 24 ساله به جای گریزمان باعث شده که این مهاجم اتلتیکو به شدت عصبانی شود و حتی به فکر خداحافظی از تیم ملی کشورش باشد. 

این بازیکن اولین بار در سال 2014 با پیراهن تیم ملی فرانسه به میدان رفت و تا به حال 117 بازی برای این تیم انجام داده و همین باعث شده معتقد باشد که برای در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی شایستگی بیشتری دارد. او همچنین تا به حال 42 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در جام جهانی 2018 فرانسه ایفا کرده است. 

بسیاری معتقد بودند که او تجربه بیشتری برای جانشینی لوریس و بستن بازوبند کاپیتانی دارد و شاید تصمیم دشان برای انتخاب امباپه، برای او بسیار گران تمام شود.

دیدگاه‌ها