کد خبر : 1896933 | 01 فروردين 1402 ساعت 19:40 | 21.6K بازدید | 32 دیدگاه

گریزمان خداحافظی می کند؟

دشان تایید کرد: امباپه کاپیتان فرانسه شد

سرمربی تیم ملی فرانسه امروز تایید کرد که کیلیان امباپه کاپیتان اول و آنتوان گریزمان نیز کاپیتان دوم تیم ملی فرانسه خواهد بود.

دشان تایید کرد: امباپه کاپیتان فرانسه شد

به گزارش "ورزش سه"، نایب قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر با خداحافظی بسیاری از بازیکنان قدیمی این تیم و ورود به دورانی جدید همراه شد. به همین دلیل، دیدیه دشان حالا با وظیفه مهم انتخاب کاپیتان جدید تیم ملی این کشور پس از خداحافظی هوگو لوریس از فوتبال ملی روبرو است. با توجه به این که رافائل واران هم در اقدامی مشابه از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد، بازیکنان جوان بسیاری می‌توانند گزینه کاپیتانی برای فرانسه باشند. 

1780343

طبق گمانه زنی های قبلی، دشان تصمیم گرفت تا کیلیان امباپه کاپیتان جدید فرانسه باشد؛ در حالی که آنتوان گریزمان با 117 بازی ملی، باسابقه‌تر از او است.

دشان در مصاحبه با تلویزیون فرانسه گفت: «امباپه کاپیتان اول فرانسه خواهد بود و کاپیتان دوم نیز گریزمان است. کیلیان تمام شرایط لازم برای در اختیار گرفتن این مسئولیت را دارد. او باعث وحدت تیمی می شود و در رختکن نیز مقبولیت بالایی دارد.»

1774549

امباپه 66 بازی ملی در کارنامه دارد و در جام جهانی 2018 با فرانسه قهرمان جهان شد. او در جام جهانی 2022 آقای گل شد ولی در نهایت با فرانسه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. این تصمیم دشان شاید با واکنش منفی گریزمان روبه‌رو شود. امروز روزنامه فیگارو مدعی شد که کاپیتانی امباپه باعث عصبانیت گریزمان شده و او حتی به فکر خداحافظی از تیم ملی کشورش است.

دیدگاه‌ها