کد خبر : 1897170 | 03 فروردين 1402 ساعت 20:32 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

لحظه‌شماری پورحمیدی برای بازی ملی (عکس)

دروازه‌بان آماده آلومینیوم اراک به دنبال شانس بازی ملی پس از غیبت مقابل روسیه است.

لحظه‌شماری پورحمیدی برای بازی ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه تدارکاتی امشب مقابل روسیه در حالی اعلام شد که امیر قلعه‌نویی مطابق انتظار از علیرضا بیرانوند بهره برد، اما با این وجود دیگر گلرها امیدوار هستند حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی در این رقابت به میدان بروند و خودی نشان بدهند که البته این فرصت برای حسین پورحمیدی فراهم نیست.

حسین پورحمیدی که بیشترین آمار کلین‌شیت را در طول سال ۱۴۰۱ ثبت کرد و ۱۳ بار دروازه خود را در فصل جاری لیگ برتر بسته نگه داشته، با این عملکرد درخشان به تیم ملی هم رسید و نخستین حضورش در اردوها را با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی تجربه کرد، اما برابر روسیه غایب است.

1834816
پورحمیدی پس از گرم کردن در زمین چمن ورزشگاه آزادی قبل از دیدار با روسیه، با نظر قلعه‌نویی در فهرست این دیدار قرار نگرفت و به سمت سکوها فرستاده شد، اما با این وجود امیدوار است نخستین بازی ملی خود در دیدار دوستانه بعدی مقابل کنیا انجام بدهد.

پورحمیدی جزو اولین نفراتی بود که در اردوی تیم ملی حضور یافت و در روزهای اخیر نشان داد با انگیزه زیادی کار می‌کند و می‌خواهد پس از غیبت برابر روسیه، در دیدار دوستانه مقابل کنیا شانس بازی به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها