کد خبر : 1897202 | 03 فروردين 1402 ساعت 23:20 | 46K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای جالب ستاره برزیلی رئال

رودریگو: فهرست بعدی برزیل را آنچلوتی می‌دهد!

رودریگو مشتاق است تا کارلو آنچلوتی هدایت تیم ملی برزیل را برعهده بگیرد و گفت که در این مورد با او شوخی می‌کنند.

رودریگو: فهرست بعدی برزیل را آنچلوتی می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی برزیل از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر با قبول شکست برابر کرواسی باعث شد که فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری با تیته پایان دهد. 
آن‌ها از همان زمان به دنبال انتخاب سرمربی بعدی برای این تیم هستند و گزینه‌های بسیاری برای نشستن روی نیمکت برزیل مطرح شده است که آنچلوتی جدی‌ترین آن‌ها به نظر می‌رسد.

1834871

رودریگو، ستاره جوان برزیلی رئال، در این رابطه به گلوبو اسپورته گفت: «آنچلوتی مربی باتجربه‌ای است و همه چیز را به عنوان مربی فتح کرده است. او به خوبی راه مدیریت یک تیم بزرگ را می‌داند و این خصوصیت بسیار مهمی است. گاهی یک مربی نیاز نیست بهترین از لحاظ تاکتیکی باشد و روش مدیریت رختکن نیز اهمیت خاصی دارد. از این حیث او فوق العاده است. آنچلوتی کارها را برای شما ساده می‌کند. او تاکتیک‌های پیچیده‌ای ندارد و کاری که باید را انجام می‌دهد. همین روش هم جواب داده است.»

رودریگو ادامه داد: «ما برزیلی‌های رئال اغلب با آنچلوتی شوخی می‌کنیم و می‌گوییم که در تیم ملی منتظرش هستیم و او هم می‌گوید فهرست بعدی برزیل را خودش می‌دهد. البته که شوخی است ولی در هر شوخی‌ای یک جدیتی هم نهفته است. شرایط ولی دشوار است و آنچلوتی با رئال قرارداد دارد. نمی‌دانم او مربی برزیل خواهد شد یا خیر اما اگر اینچنین شود، افتخار بزرگی برای ما خواهد بود.»

دیدگاه‌ها