کد خبر : 1897343 | 04 فروردين 1402 ساعت 23:20 | 49K بازدید | 25 دیدگاه

او خودش تیم دارد

کاسمیرو: به احترام رئال از آنچلوتی حرف نزنید

کاسمیرو از مطرح شدن سوالات در مورد احتمال حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل راضی نبود و درخواست کرد برای احترام به رئال از کارلتو حرفی زده نشود.

کاسمیرو: به احترام رئال از آنچلوتی حرف نزنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل پس از برکناری تیته موقتا زیر نظر رامون مِنِزِس اداره می‌شود و هنوز سرمربی قطعی ندارد. برزیل بامداد یکشنبه در دیداری دوستانه به مصاف مراکش می‌رود و کاسمیرو که حالا کاپیتان سلسائو است، در نشستی خبری حاضر شد.

1834591

در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت برزیل شنیده شده است. کارلتو خود چند بار گفته است که می‌خواهد فصل بعد نیز در رئال بماند اما گمانه‌زنی‌ها همچنان ادامه دارند. دیروز رودریگو، مهاجم برزیلی رئال، گفت که با آنچلوتی در مورد حضورش روی نیمکت سلسائو شوخی می کنند ولی کاسمیرو دوست نداشت به سوالات در مورد مربی سابقش پاسخ بدهد .

ستاره منچستریونایتد گفت: «من در رئال با کارلو آنچلوتی کار کرده‌ام و باید بگویم مربی فوق العاده‌ای است. او با تجربه است و به همه موفقیت‌های ممکن نیز رسیده است. به کار زیر نظر او افتخار می‌کنم اما بهتر است در مورد حضور او در تیم ملی برزیل حرفی زده نشود. او خودش تیم دارد و برای احترام به باشگاه رئال مادرید، سوالی در این رابطه نپرسید.»

کاسمیرو ادامه داد: «در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و مربیان نیز منتظر یک فرصت برای اثبات ارزش‌های خود هستند. مِنِزِس اکنون مربی برزیل است و کسی چه می‌داند، شاید آنقدر خوب نتیجه بگیرد که مربی دائمی شود.»

دیدگاه‌ها