کد خبر : 1897329 | 04 فروردين 1402 ساعت 19:54 | 23.3K بازدید | 15 دیدگاه

همه مربیان ایرانی پشت او باشند

کمالوند: بهتر از قلعه‌نویی در ایران نداریم

سرمربی باتجربه خیبر خرم آباد معتقد است همه مربیان و پیشکسوتان فوتبال باید از قلعه نویی حمایت کنند تا او به نتیجه مطلوب با تیم ملی برسد.

کمالوند: بهتر از قلعه‌نویی در ایران نداریم

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی باتجربه فوتبال که این روزها هدایت خیبر خرم‌آباد را برعهده دارد و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند، درباره شرایط تیم ملی و حضور امیر قلعه نویی در راس کادرفنی این تیم به خبرنگار ما گفت: قلعه نویی به عنوان یک مربی باتجربه و پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی است. با احترام به همه همکارانم فکر می‌کنم ما در ایران بهتر از امیر قلعه نویی نداریم و همه باید حمایت کنند تا او روزهای موفق گذشته عرصه باشگاهی را در سطح ملی هم تکرار کند.

او درباره انتقادهایی که از امیر قلعه نویی و حضورش در راس کادرفنی تیم ملی مطرح می‌شود، بیان کرد: از نظر من این حرف و حدیث‌ها انتقاد نیست. این مسائل تخریب است و فکر می‌کنم برخی با کینه ورزی چنین موضوعاتی را بیان می‌کنند. قلعه نویی به عنوان نماینده مربیان ایرانی باید مورد حمایت همه همکاران من، پیشکسوتان و اهالی فوتبال باشد تا بتواند فوتبال ملی ایران را به سرمنزل مقصود برساند.

سرمربی خیبر ادامه داد: به نظرم تیم ملی مقابل روسیه نمایش خوبی داشت. با اینکه فقط دو سه روز آقای قلعه نویی بالای سر این تیم بود، اما سبک هجومی ایشان در نوع نمایش تیم ملی مشهود بود.شخصا روزهای خوبی را برای تیم ملی متصور هستم و مطمئنم با حضور مربی ایرانی تیم ما می تواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

کمالوند درباره وضعیت خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول افزود: ما از روز 3 فروردین کار خود را از سر گرفتیم و برای شروع مسابقات آماده می‌شویم. شرایط خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا به روند موفق مان در هفته‌های پایانی نیز ادامه بدهیم و در نهایت جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

دیدگاه‌ها