کد خبر : 1897708 | 07 فروردين 1402 ساعت 11:56 | 19.8K بازدید | 3 دیدگاه

گلایه کفاشیان: سرمربی تیم ملی و تهمت تبانی!

رییس اسبق فدراسیون فوتبال یک ماجرای قدیمی پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ را زنده کرد.

گلایه کفاشیان: سرمربی تیم ملی و تهمت تبانی!

به گزارش "ورزش سه" یکی از حساس‌ترین صعودهای تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی به دوره برگزاری این تورنمنت در برزیل ۲۰۱۴ برمی‌گردد.

تیم ملی ایران به واسطه نتایج دور رفت و شکست برابر ازبکستان در تهران، چاره‌ای جز کسب هر ۹ امتیاز باقی‌مانده در سه بازی آخر برابر قطر، لبنان و کره جنوبی برای صعود مستقیم به جام جهانی نداشت.

هرچند در نهایت تیم ملی با سه پیروزی شیرین در آن سه مسابقه به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کرد اما حالا کفاشیان یک ماجرای قدیمی از آن مقطع را در گفتگوی تصویری با ایسنا تازه می‌کند.

رییس وقت فدراسیون فوتبال به موضوع اتهام تبانی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر در آن زمان که از سوی برخی مسئولین رده‌بالای وزارتی به او انتقال داده شده بود، ورود کرده و ماجرا را این طور شرح می‌دهد: "قبل از این سه بازی یک سری از مسئولین آمدند به بنده گفتند که کی‌روش با قطر تبانی کرده که بازی را ببازد و کلی پول بگیرد! سیستم من را به هم زدند اصلا با این حرف. پیش خودم گفتم حتما وقتی این مسئولین که در حوزه ورزش دخالت داشتند چنین حرفی می‌زنند و به وزیر ورزش انتقال داده‌اند، پس حتما واقعیت دارد. جوری که وقتی مقایل کی‌روش قدم می‌زدم عرق می‌کردم و او می‌گفت چرا این قدر استرس داری؟ حالا یک بازی است دیگر. گفتم نه من استرس دارم. در این حد در من اثر گذاشته بود."

او در ادامه گفت: "وقتی با کی‌روش قطر را بردیم، من تاسف خوردم به حال جاهایی که افرادی با اطلاعات نادرست می‌آیند و چنین قضاوت‌های اشتباهی می‌‌کنند. حتی خیلی جاها خود من زحمت کشیدم، در حد توانم، یک قضاوت‌هایی کردند و تهمت‌هایی زدند که خیلی بد است. ایشان این بازی را برد، بعد لبنان را برد و کره را هم خدا کمک کرد و برد، چقدر خوشحال بود و مشخص بود تبانی‌ای نبوده. حالا اینها این اطلاعات را از کجا گرفته بودند و این حرف‌ها را زدند، نمی‌دانم ولی خیلی ضربه‌ی بدی بود."

دیدگاه‌ها