کد خبر : 1897813 | 08 فروردين 1402 ساعت 00:17 | 72.7K بازدید | 20 دیدگاه

سرمربی بعدی: نه دیاز و نه نونو اسپریتو

تایید شد: رنار نود دقیقه تا ترک عربستان

داغ‌ترین خبر فوتبال آسیا از اینجا می‌آید؛ ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی.

تایید شد: رنار نود دقیقه تا ترک عربستان

به گزارش "ورزش سه"، ولید الفرج، مفسر مشهور فوتبال عربستان تایید کرد هروه رنار، سرمربی فرانسوی به پایان کارش با تیم ملی این کشور نزدیک شده است. به گفته او رنار برای هدایت تیم‌ ملی زنان فرانسه قراردادی به اندازه نصف پولی که از فدراسیون فوتبال عربستان گرفت را دریافت می‌کند. فرج در برنامه خود، اکشن مع الولید با تاکید بر اینکه جانشین رنار در تیم ملی عربستان یک سرمربی ملی خارج از بازار فعلی فوتبال این کشور خواهد بود گفت: مربی‌ای که فدراسیون فوتبال عربستان به جای رنار می‌آورد در داخل لیگ نیست و گمانه‌زنی‌ها درباره نام هر مربی چه نونو سانتوس، چه رامون دیاز و چه سایرین نادرست است. فدراسیون فوتبال عربستان رنار را به این دلیل انتخاب کرد که او سابقه زیادی در تیم‌های ملی دارد و مربی بعدی نیز یک متخصص تیم‌های ملی خواهد بود.

1836175

به گفته ولید و به نقل از یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال فرانسه، رنار احتمالا تا پنجشنبه هفته آینده به عنوان سرمربی جدید زنان فرانسه انتخاب خواهد شد و او هدایت زنان فرانسه را در دو بازی دوستانه آینده مقابل کانادا و کلمبیا بر عهده خواهد گرفت.

این درحالی است که رنار درحال حاضر تیم عربستان را آماده دومین بازی دوستانه در فیفادی فروردین می‌کند و پس از شکست برابر ونزوئلا قصد دارد برابر بولیوی قرار بگیرد و البته امیدوار است این بازی با پیروزی به سود تیمش تمام شود تا وداعی آبرومندانه و خوش با تیم ملی عربستان داشته باشد.

مربی ۵۴ ساله در سال ۲۰۱۹ سکان تیم عربستان را در دست گرفت و توانست سبزها را به جام جهانی ببرد و در قطر ۲۰۲۲ نیز مسابقاتی درخشان برگزار کرد و تبدیل به تنها تیمی شد که توانست قهرمان جهان، آرژانتین را شکست بدهد.

1836174

به گفته ولید الفرج توافق او با فدراسیون عربستان تا سال ۲۰۲۷ بوده اما با توافق دو جانبه رنار کشور عربستان و منطقه خاور میانه را ترک خواهد کرد.

بنابر آنچه که خبرنگار ورزش سه از مسئولان فوتبال ایران شنیده است، تماس‌هایی با ایجنت این مربی برای پذیرفتن نقش سرمربی تیم ملی ایران برقرار شده بود و این مربی همان زمان اعلام کرده بود که قصد ندارد به کار خود در فوتبال عربستان ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها