کد خبر : 1898028 | 09 فروردين 1402 ساعت 11:33 | 19.1K بازدید | 7 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: لیائو، مورینیو و ولاهوویچ

در لابلای روزنامه‌های امروز ایتالیا اخبار مهمی چون احتمال ماندن مورینیو در رم و پیشنهاد اغواکننده میلان به لیائو به چشم می‌خورد.

روزنامه‌های ایتالیا: لیائو، مورینیو و ولاهوویچ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های کشور ایتالیا در شماره امروز خود بیشتر روی گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی کار کرده و صفحه اول آنها را اخباری با این موضوعات پر کرده است.

گاتزتا دلو اسپورت با انتشار عکس بزرگی از رافائل لیائو خبر از توافق قریب‌الوقوع این بازیکن با میلان برای تمدید داد. در متن مربوط به این خبر آمده که اگر لیائو پیشنهاد میلان را قبول کند، به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل خواهد شد.
در صفحه اول این روزنامه خبری هم در مورد درخشش اخیر راسموس هویلوند، دوشان ولاهوویچ و روملو لوکاکو در تیم‌های ملی کشورشان اشاره شده است؛ گاتزتا با اشاره به ناکامی این دو ستاره در تیم‌های باشگاهی خود تیتر زد: "در تیم ملی بله، در ایتالیا نه!"

1836616

کوریره لو اسپورت در صفحه اول شماره امروز خود با تاکید به ادامه همکاری رم با ژوزه مورینیو تاکید کرد در حساس‌ترین مقطع ممکن خوزه می‌خواهد به رم ثبات دهد. "مو می‌ماند" تیتری است که در کوریره به چشم می‌خورد و در کنار آن تاکید شده که سرمربی پرتغالی پیش از تعطیلات چنین تصمیمی گرفته و از همین حالا در اندیشه اردوی پیش فصل آینده در آسیاست.

1836617

توتو اسپورت با انتشار عکسی از ولاهوویچ تاکید کرد که این بازیکن بعد از درخشش (3 گل در 2 بازی) در تیم ملی کشورش آماده گلزنی برای یوونتوس است.
در این روزنامه همچنین به دوئل منچستریونایتد و بایرن مونیخ برای جذب اوسیمن، ستاره ناپولی اشاره شده است.

1836618

دیدگاه‌ها